loadingimg

Wczytuję dane...

NAJPOPULARNIEJSZE ĆWICZENIA

Arnoldki - wyciskanie hantli w pionie na siedząco

Kulturyści uwielbiają to ćwiczenie, ponieważ izoluje zarówno przednie jak i boczne partie mięśni barków. Dzieje się to dzięki obniżanie sztangielek stopniowo w dół przed sobą. To proste ćwiczenie pozwala na wielki zasięg ruchu ciała, przez co daje bardzo zadowalające efekty w krótkim czasie. Pamiętaj jednak, aby wykonywać ćwiczenie z bezpiecznym i kontrolowanym obciążeniem - by ochronić ramiona.
więcej
 

Pompki na poręczach bez asysty

Główne cele tego ćwiczenia to izolowanie mięśni klatki i tricepsu, oraz budowanie i zwiększanie siły. Ćwiczenie jest przeznaczone dla zaawansowanych ćwiczących. Ćwiczenie powinno być wykonywane na specjalnym stojaku w siłowni zwanej po prostu poręczami do pompek. Popularne atlasy do siłowni domowych także posiadają tą użyteczną opcje, dlatego można również wykonywać to ćwiczenie w domu.
więcej
 

Rozpiętki z hantlami na ławce poziomej

Jest to standardowa i najbardziej rozpowszechniona wersja rozpiętek (zwanych także motylkiem). Rozwija wewnętrzne i zewnętrzne partie klatki piersiowej. Jest bardziej zaawansowana od ćwiczeń na maszynach, ponieważ utylizuje w większej mierze mięsnie stabilizujące podczas ćwiczeń mięśni głównych. Ćwiczenie świetnie rozciąga, buduje i rozwija mięsnie klatki piersiowej.
więcej
 

Padangusthasana – pozycja w której łapiemy się za paluchy

Asana ta pomaga rozciągnąć tyły nóg oraz kręgosłup. Wykonując ją tonizujemy narządy jamy brzusznej dlatego polecana jest przy zaburzeniach trawiennych.
więcej
 

Atlas Body Sculpture

Filmy instruktażowe

Polecane sklepy