loadingimg

Wczytuję dane...

NAJPOPULARNIEJSZE ĆWICZENIA

Arnoldki - wyciskanie hantli w pionie na siedząco

Kulturyści uwielbiają to ćwiczenie, ponieważ izoluje zarówno przednie jak i boczne partie mięśni barków. Dzieje się to dzięki obniżanie sztangielek stopniowo w dół przed sobą. To proste ćwiczenie pozwala na wielki zasięg ruchu ciała, przez co daje bardzo zadowalające efekty w krótkim czasie. Pamiętaj jednak, aby wykonywać ćwiczenie z bezpiecznym i kontrolowanym obciążeniem - by ochronić ramiona.
więcej
 

Pompki na poręczach bez asysty

Główne cele tego ćwiczenia to izolowanie mięśni klatki i tricepsu, oraz budowanie i zwiększanie siły. Ćwiczenie jest przeznaczone dla zaawansowanych ćwiczących. Ćwiczenie powinno być wykonywane na specjalnym stojaku w siłowni zwanej po prostu poręczami do pompek. Popularne atlasy do siłowni domowych także posiadają tą użyteczną opcje, dlatego można również wykonywać to ćwiczenie w domu.
więcej
 

Rozpiętki z hantlami na ławce poziomej

Jest to standardowa i najbardziej rozpowszechniona wersja rozpiętek (zwanych także motylkiem). Rozwija wewnętrzne i zewnętrzne partie klatki piersiowej. Jest bardziej zaawansowana od ćwiczeń na maszynach, ponieważ utylizuje w większej mierze mięsnie stabilizujące podczas ćwiczeń mięśni głównych. Ćwiczenie świetnie rozciąga, buduje i rozwija mięsnie klatki piersiowej.
więcej
 

Padangusthasana – pozycja w której łapiemy się za paluchy

Asana ta pomaga rozciągnąć tyły nóg oraz kręgosłup. Wykonując ją tonizujemy narządy jamy brzusznej dlatego polecana jest przy zaburzeniach trawiennych.
więcej
 

Filmy instruktażowe

Polecane sklepy