loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  15 / 15

Rozciąganie mięśni bicepsu przy ścianie

Kolejny sposób na rozciągnięcie mięśni bicepsu przed rozpoczęciem ćwiczenia. Ogromną zaletą tych czynności jest fakt, że do ich wykonania nie potrzebujemy żadnych przyrządów, a wykonując je zapewniamy sobie zmiejszenie ryzyka wystąpienia j
więcej
 

Rozciąganie mięśni bicepsu w drzwiach

Rozciąganie mięśni ciężko nazwać ćwiczeniem różnych partii mięśni. Jednak wykonując te działania zwiększamy naszą giętkość i zmniejszamy ryzyko powstania urazów. Rozciąganie należy wykonywać przed każdorazowym ćwiczeniem jakichkolw
więcej
 

Skłony boczne z piłką fitness

W tym ćwiczeniu skupiamy się na wypracowaniu silnych i stabilnych mięśni skośnych brzucha, wzmacniamy ramiona oraz rozciągamy boki ciała. Będziemy również wykonywać ruch ściskania piłki pracując równocześnie nad mięśniami klatki piersiow
więcej
 

Toczenie piłki fitness w pozycji Plie

W przeszłości nazywane ‘wiatrakiem’ to ćwiczenie angażuje przede wszystkim mięśnie ud. Plie to francuskie określenie dla pracy nóg, stosowane w tańcu klasycznym, które można przetłumaczyć na język poski jako przysiad. Wykonuje się je w
więcej
 

Toczenie piłki na siedząco

Siedząc na piłce nie jesteśmy stabilni. Oznacza to, że zarówno mięśnie brzucha, jak i inne niewielkie mięśnie położone wzdłuż kręgosłupa muszą stale dostosowywać się do nowej pozycji, starając się utrzymać nasze ciało w pionie. Tocze
więcej