loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  30 / 86

Mostek izometryczny z uniesieniem jednej nogi na piłce

Ćwiczenia izometryczne stanowią ciekawą grupę w systematyce ćwiczeń gimnastycznych i leczniczych. Pobudzają one mięśnie mimo braku lub niewielkiego ruchu. Polegają one bowiem na czynnym napinaniu mięśni bez zmiany długości ich włókien.
więcej
 

Mostek na piłce gimnastycznej

Wykonywanie ćwiczeń na piłce fitness, w przeciwieństwie do tych wykonywanych na ławeczce treningowej, wymaga intensywnej pracy mięśni tułowia, które podczas leżenia na ławeczce są niemal zupełnie nieaktywne. Jest tak dlatego, ponieważ piłka
więcej
 

Mostek na piłce z podniesieniem jednej nogi

Ćwiczenie to z pozoru proste wymaga od nas dużej dyscypliny, gdyż w celu poprawnego wykonania, poza uniesioną nogą, całe ciało winno pozostać w bezruchu.
więcej
 

Mostek na piłce z przenoszeniem ramion

Ćwiczenie to ma na celu wypracowanie mięśni stabilizujących naszą sylwetkę, mięśni skośnych brzucha jak i czworobocznych ramion, wzmacniając odcinek szyjny kręgosłupa. Polecane golfistom oraz tym, którzy chcą zwiększyć swoją mobilność i
więcej
 

Mostek na piłce z ugięciem kolan

Ćwiczenie to jest zalecane dla wszystkich grup wiekowych, nawet dla osób starszych
więcej
 

Napinanie mięśni pośladków oraz wewnętrznych ud z użyciem piłki fitness

Świetne ćwiczenie dla tych, którzy chcą wzmocnić wewnętrzne mięśnie ud (mięsień krawiecki i smukły uda). Będziemy je wykonywać w 3 pozycjach.
więcej
 

Napinanie mięśni ud z jednoczesnym unoszeniem tułowia do brzuszków

Mięśnie brzucha to jedne z najważniejszych mięśni całego ciała. Nie tylko chronią narządy wewnętrzne, biorą też udział we wszystkich ruchach tułowia. Wzmacniając mięśnie brzucha uzyskasz płaski brzuch i zapewnisz kręgosłupowi mocne pod
więcej
 

Odwrotne pompki na piłce

Ćwiczenie to można wykonywać na ławce, krześle czy murku w parku. Jednak wykonywanie go na piłce uaktywnia wszystkie partie ciała. Balansując na piłce poprawiasz równowagę, koordynację ruchową. Próbując zapanować nad toczącą się piłką
więcej
 

Podciąganie na drążku - klasyczne (z podchwytem)

Tak jak w przypadku pompek, podciąganie na drążku jest dla ludzi, którzy chcą zmienić swoją rutynę na siłowni, nie chcą wykonywać za dużej ilości ćwiczeń lub po prostu wolą pracować bez dodatkowych obciążeń. Podciąganie klasyczne to
więcej
 

Podciąganie na drążku z uchwytem neutralnym

To podstawowe ćwiczenie z serii podciągnięć na drążku. Są to ćwiczenie rozwijające mięśnie pleców oraz ramion.
więcej