loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  80 / 86

Unoszenie nogi w podporze z bokiem na piłce

W tym ćwiczeniu piłka stanowi niestabilne podparcie dla tułowia i po to, by utrzymać się na niej w wymaganej pozycji musisz mocno napiąć mięśnie stabilizujące tułów. Pracują tu nie tylko twoje pośladki i mięśnie unoszące nogę. Noga na kt
więcej
 

Wahadło z piłką

Ćwiczenie to, średniej trudności, wzmacnia nasze mięśnie brzucha oraz rdzeń.
więcej
 

Wałek na piłce fitness

Wałek – ‘wywałkowywanie’ piłki przed siebie jest podobnym do ułożenia w pozycji deski w jodze, gdzie izometrycznie angażujemy nasze dolne mięśnie brzucha jak i mięśnie stabilizujące rdzenia, w celu stabilizacji i kontroli okolic bioder/mi
więcej
 

Wchodzenie po schodach z hantlami

Jedno z podstawowych ćwiczeń fitness. Głównym celem tego ćwiczenie jest rozwinięcie mięśni udowych oraz poprawa wyglądu bioder i pośladków.
więcej
 

Wchodzenie po schodach z wyciskaniem ciężarków

To ćwiczenie to odmiana wchodzenia po schodach z hantlami. Wykonanie ćwiczenia różni się tym, iż po wejściu na step wykonujemy wyciśnięcie hantli nad głowę.
więcej
 

Wyciskanie w leżeniu na piłce

Ćwiczenie to wzmacnia mięśnie piersiowe, tricepsy i przednie części mięśni naramiennych.
więcej
 

Wyciskanie w siedzeniu na piłce

Wykorzystując piłkę fitness w czasie ćwiczeń pobudzisz do wysiłku wiele partii mięśni. Siedząc na piłce odciążamy stawy kolanowe i skokowe oraz krążki międzykręgowe. Możemy przy tym wykorzystywać dodatkowe przybory takie jak ciężarki c
więcej
 

Wymachy rąk - ćwiczenie na triceps z użyciem piłki fitness

Ćwiczenie to na pozór łatwe, wspaniale wzmacnia nasze mięśnie trójgłowe ramienia. Wydawać by się mogło, że poprzez lekkość piłki nie odczujemy pracy mięśni – otóż przekonajcie się sami!
więcej
 

Wypad w przód do klęku na jednym kolanie

W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, mięśniami ud oraz wzmacniamy ramiona. Dzięki skrętowi tułowia napinamy mięsień skośny brzucha i wzmacniamy rdzeń. Proste do wykonania możemy włączyć do naszej codziennej rutyny. Potrzebować
więcej
 

Wzmacniamy mięśnie wewnętrzne ud. Ćwiczenie z piłką fitness

W tym ćwiczeniu piłka stanowi niestabilne podparcie nogi i po to, by utrzymać ją w wymaganej pozycji musisz mocno napiąć mięsień wewnętrzny uda oraz pośladków. Wiele z ćwiczeń na tę partię mięśni wykonywanych jest przy użyciu maszyn w kl
więcej