loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  20 / 101

Odwrotne rozpiętki na leżąco

Mięsień naramienny składa sie z trzech głów: przodu, środka i tyłu. Jest wiele sposobów na ćwiczenie części przedniej oraz bocznej. Istnieje natomiast niewiele ćwiczeń skupiających sie na tylnych aktonach mięśni naramiennych. Jest to mały
więcej
 

Odwrotne rozpiętki w opadzie

Ćwiczenie głównie skupia się na bocznych aktonach mięśni naramiennych. Wzmacnianie tych mięśni ulepszy Twoją zdolność we wszystkich sportach, które wykorzystują tempo i gibkość ręki. Dodatkowo, rozszerzysz ramiona i pewno zmienisz rozmiar
więcej
 

Podciąganie hantli wzdłuż tułowia

Podciąganie hantli wzdłuż tułowia jest dobrze znanym ćwiczeniem, powinno jednak być wykonywane dopiero po opanowaniu poprawnej techniki ze sztangą. Dodatkowo należy zwrócić uwagę, że większość ludzi podczas podnoszenia sztangi wznosi łokci
więcej
 

Podciąganie hantli wzdłuż tułowia-zduplikowane

Podciąganie hantli wzdłuż tułowia jest dobrze znanym ćwiczeniem, powinno jednak być wykonywane dopiero po opanowaniu poprawnej techniki ze sztangą. Dodatkowo należy zwrócić uwagę, że większość ludzi podczas podnoszenia sztangi wznosi łokci
więcej
 

Podciąganie linki wyciągu dolnego bokiem w górę

Następne ćwiczenie dla miłośników wyciągu dolnego. Ćwiczenie wzmocni mięśnie naramienne i zwiększy Twoją zdolność we wszystkich sportach, które wykorzystują tempo i gibkość ręki. Dodatkowo, rozszerzysz ramiona i pewno zmienisz rozmiar ko
więcej
 

Podciąganie linki wyciągu dolnego do brody na siedząco lub stojąco

Jest wiele opcji dla pobudzania przednich i bocznych mięśni naramiennych. Jest wiele ludzi, którzy nie mogą odpowiednio wyćwiczyć tylniej partii mięśni naramiennych w tym samym tempie, co przednich i bocznych. Jest to spowodowane w głównej mierz
więcej
 

Podciąganie linki wyciągu dolnego wzdłuż tułowia

Jest to dobre ćwiczenie miłośników ćwiczeń z użyciem linek z obciążeniem lub dla właścicieli atlasów do ćwiczeń. Ćwiczenie to jest alternatywa dla ćwiczeń z hantlami lub sztangą. Pamiętaj jednak, że tak samo jak w przypadku ćwiczeń z
więcej
 

Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia

Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia jest dobrze znanym ćwiczeniem, niestety w wielu przypadkach jest źle wykonywane. Większość ludzi podczas podnoszenia sztangi wznosi łokcie ponad linię barków. Podczas takiego wykonania stawy ramion są naraż
więcej
 

Podciąganie wyciągu dolnego przed sobą

Bardzo znane ćwiczenie wśród wszystkich domatorów oraz profesjonalnych kulturystów, szczególnie dla wielbicieli ćwiczeń przy pomocy linek z obciążeniem. Jest to także rewelacyjna alternatywa ćwiczeń z hantlami lub sztangą dla właścicieli a
więcej
 

Pompki na kolanach - dla początkujących

Ćwiczenia dla początkujących. Od pompek standardowych różni się ułożeniem nóg, podczas wykonywania ćwiczenia dla ułatwienia podpieramy się kolanami.
więcej