loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  30 / 101

Pompki na ławce tyłem

Ćwiczenie to jest dobre dla początkujących – decydując się na konkretne ustawienie nóg kontrolujemy trudność tego ćwiczenia. I tak – na zgiętych nogach będzie nam najłatwiej, na wyprostowanych trochę trudniej, dla zwiększenia trudności
więcej
 

Pompki na ławce tyłem z dodatkowym obciążeniem

Kolejne ćwiczenie, które pomoże rozwinąć mięsień trójgłowy wymaga użycia dwóch ławek oraz obciążenia. Zanim jednak zdecydujemy się na ćwiczenie z obciążeniem – najlepiej poćwiczyć bez. Dzięki temu można łatwiej nauczyć się prawi
więcej
 

Pompki na poręczach

Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy, że podciągając się można ćwiczyć albo klatkę piersiową, albo mięsień trójgłowy (triceps). To ćwiczenie kładzie nacisk na tzw. tricepsy.
więcej
 

Pompki na poręczach bez asysty

Główne cele tego ćwiczenia to izolowanie mięśni klatki i tricepsu, oraz budowanie i zwiększanie siły. Ćwiczenie jest przeznaczone dla zaawansowanych ćwiczących. Ćwiczenie powinno być wykonywane na specjalnym stojaku w siłowni zwanej po prost
więcej
 

Pompki na poręczach z asystą

Główne cele tego ćwiczenia to izolowanie mięśni klatki i tricepsu, oraz ich budowanie i zwiększanie siły. Ćwiczenie także specjalnie dla tych, którzy nie są w stanie wykonać wymarzonej ilości tego rodzaju ćwiczenia bez asysty. Wariacja teg
więcej
 

Pompki na poręczach z dodatkowym obciążeniem

Wykonywanie tego ćwiczenia z obciążeniem pozwala na wyćwiczenie większej grupy mięśni, ponieważ wykonując same pompki na poręczach zmuszamy do pracy głównie mięśnie trójgłowe, tutaj asystuje nam więcej partii mięśniowych.
więcej
 

Pompki na poręczach z obciążeniem

Ćwiczenie jest przeznaczone tylko dla zaawansowanych ćwiczących. Główne cele tego ćwiczenia to izolowanie mięśni klatki i tricepsu, oraz maksymalne budowanie i zwiększanie siły. Zazwyczaj jest używane komplementarnie z wyciskaniem w leżeniu, j
więcej
 

Pompki na poręczach-zduplikowane

Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy, że podciągając się można ćwiczyć albo klatkę piersiową, albo mięsień trójgłowy (triceps). To ćwiczenie kładzie nacisk na tzw. tricepsy
więcej
 

Pompki standardowe

Jedno z najprostszych ćwiczeń służących rozwojowi takich partii mięśni jak klatka piersiowa, barki oraz biodra i pośladki. Można je wykonywać zarówno w domu jak i w klubie.
więcej
 

Pompki wąskie

Właściwie do tego ćwiczenia nie jest potrzebny żaden sprzęt. Jeśli jednak chcemy zwiększyć jego trudność (i jednocześnie efektywność), to zawsze możemy użyć obciążenia jako elementu dodatkowego utrudnienia wykonania tych pompek. Należy
więcej