loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  60 / 101

Przysiady z piłką fitness

W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, mięśniami ud oraz wzmacniamy ramiona. Proste do wykonania możemy włączyć do naszej codziennej rutyny. Potrzebować będziemy jedynie piłkę fitness i troszkę miejsca.
więcej
 

Przysiady z piłką gimnastyczną i bocznym wymachem hantlami

Ćwiczenie powstało na bazie przysiadów z piłką gimnastyczną i przednim wymachem hantlami, jedyna różnica to wymach hantlami w bok, a nie w przód.
więcej
 

Przysiady z piłką gimnastyczną i kombinacją wymachów hantlami

Jest to bardzo zbliżone ćwiczenie do przysiadów z piłką gimnastyczną i przednim wymachem hantli, różni się samym sposobem podnoszenia hantli w trakcie ćwiczenia.
więcej
 

Rozciąganie linki wyciągu dolnego pionowo w bok w opadzie

Ćwiczenie to jest wariacją odwrotnych rozpiętek w opadzie, różni się jedynie wykorzystywanym sprzętem- zamiast hantli używamy linek wyciągu dolnego. Ćwiczenie to świetnie wzmocni mięśnie barków, oraz rozszerzy Twoje ramiona.
więcej
 

Rozciąganie linki wyciągu górnego poziomo w bok

Super ćwiczenie dla rozwijania tylnych mięśni naramiennych. Ćwiczenie można wykonywac dwojako: szybko i małym obciążeniem dla rzeźbienia ramion, lub powoli z większym ciężarem dla budowy. W jednym i drugim przypadku, ćwiczenie, należy wykona
więcej
 

Rozciąganie mięśni nóg w siadzie na piłce fitness

Ćwiczenie to poprawia elastyczność ścięgien podkolanowych oraz mięśni łydek. Stretching ten będziemy wykonywać w 2 seriach na każdą ze stron. Należy zwrócić uwagę na precycję aniżeli na szybkość wykonania powtórzeń.
więcej
 

Rozciągnięcie boczne przez przyciąganie opartego na piłce łokcia do tułowia

Ćwiczenie to poprawia stabilność ramion, jak również wzmacnia mięśnie pleców i rdzenia. Niestety nie jest zalecane dla osób cierpiących na schorzenia barków
więcej
 

Rozpiętki w siadzie na atlasie (motylek)

Wersja rozpiętek (zwanych także motylkiem) na atlasie jest mniej zaawansowana od ćwiczeń z hantlami oraz linkami, ponieważ nie utylizuje w tak dużym stopniu mięśni stabilizujących podczas ćwiczeń mięśni głównych. Ćwiczenie mimo wszystko ci
więcej
 

Rozpiętki z hantlami na ławce poziomej

Jest to standardowa i najbardziej rozpowszechniona wersja rozpiętek (zwanych także motylkiem). Rozwija wewnętrzne i zewnętrzne partie klatki piersiowej. Jest bardziej zaawansowana od ćwiczeń na maszynach, ponieważ utylizuje w większej mierze mięs
więcej
 

Rozpiętki z hantlami na ławce skośnej głową w dół

Jest to jedna z odmian standardowej i najbardziej rozpowszechnionej wersji rozpiętek (zwanych także motylkiem). Rozwija wewnętrzne i zewnętrzne partie klatki piersiowej. Jest bardziej zaawansowana od ćwiczeń na maszynach, ponieważ utylizuje w więk
więcej