loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  70 / 101

Rozpiętki z hantlami na ławce skośnej głową w górę

Jest to jedna z odmian standardowej i najbardziej rozpowszechnionej wersji rozpiętek (zwanych także motylkiem). Ćwiczenie świetnie rozciąga, buduje i rozwija mięśnie klatki piersiowej ze szczególnym naciskiem na jej górne partie. Analogicznie do
więcej
 

Rozpiętki z linkami na leżąco

To ćwiczenie to odmiana rozpiętek z hantlami na ławce poziomej. Wykonanie ćwiczenia praktycznie niczym się nie różni poza faktem, że używamy linek zamiast hantli. Linki w niewielkim stopniu zapewniają większy zakres ruchu podczas ćwiczeń, pon
więcej
 

Rozpiętki z linkami na ławce skośnej głową w dół

To ćwiczenie to odmiana rozpiętek z hantlami na ławce skośnej głową w dół. Wykonanie ćwiczenia praktycznie niczym się nie różni poza faktem, że używamy linek zamiast hantli. Linki w niewielkim stopniu zapieniają większy zakres ruchu podcza
więcej
 

Rozpiętki z linkami na siedząco

Wiele atlasów w siłowniach domowych jest wyposażonych w ramiona do rozpiętek z poduszkami oporowymi lub samymi uchwytami, odnosi się to także do profesjonalnych siłowni. Mimo wszystko, jeżeli nie posiadasz atlasu w domu lub w twojej siłowni nie m
więcej
 

Rozpiętki z linkami na stojąco

Jest to kolejna wariacja rozpiętek- tym razem ćwiczenie wykonujemy na stojąco przy użyciu linek górnych wyciągów. Ćwiczenie ma na celu rozwijanie dolnych partii mięśni klatki piersiowej. Do wykonania tego ćwiczenia potrzebny będzie atlas z dw
więcej
 

Salamba sirsasana – stanie na głowie

Uważa się, że ćwiczenie tej pozycji rozwija bystrość umysłu, koncentracje oraz wolę działania. Jest to król wśród asan. Do jej praktyki potrzebujemy maty i dla osób początkujących ścianę do wsparcia. Działa bardzo ożywczo dla całego o
więcej
 

Skręty tułowia na piłce

Piłka jest świetnym elementem ćwiczeń rotacyjnych i skręty tułowia nie są tu wyjątkiem. W tym średnio zaawansowanym – do zaawansowanym ćwiczeniu trzeba mieć jednak mięśnie rdzenia oraz dolne mięśnie brzucha na tyle silne, by wytrzymały c
więcej
 

Step - Pajac

Krok ten nie jest wykonywany bezpośrednio na stepie, bardzo często natomiast jest częścią sekwencji ćwiczeń i układów na nim wykonywanych. Nogi razem ręce luźno wzdłuż tułowia
więcej
 

Superman

To znakomite ćwiczenie dla osób które spędzają dużo czasu w samochodzie lub pracują na siedząco. Taki tryb życia często obciąża dolną część kręgosłupa. Ćwiczenie to rozwija dolną część pleców, co zapobiegnie w przyszłości bólom
więcej
 

Supta-baddha-konasana

Supta-baddha-konasana – supta znaczy leżący, ta asana to wariant baddha-konasany wykonywany w leżeniu na plecach. Wykonujemy ja na macie, czasem można użyć złożonego koca pod plecy lub wałka, koca pod głowę, 2 kostek oraz paska. Pomaga w rozl
więcej