loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  80 / 101

Toczenie piłki

Ćwiczenie bicepsa poprzez toczenie piłki na ścianie jest świetną alternatywą dla tych, którzy nie lubią bądź nie mogą ćwiczyć z obciążeniem hantli/ciężarków. Zdziwicie się, jak łatwo można ćwiczyć mięśnie ramion bez używania obci
więcej
 

Unoszenie hantli bokiem w górę - w pozycji siedzącej

Ta odmiana wersji stojącej, nie różni się znacząco, ponieważ skupia się także na bocznych aktonach mięśni naramiennych. Ułatwia natomiast usztywnienie tułowia, które jest trudne do opanowania w przypadku ćwiczenia w opadzie lub na stojąco.
więcej
 

Unoszenie hantli bokiem w górę - w pozycji stojącej

Ćwiczenie głównie skupia się na bocznych aktonach mięśni naramiennych. Wzmacnianie tych mięśni ulepszy Twoją zdolność we wszystkich sportach, które wykorzystują tempo i gibkość ręki. Dodatkowo, rozszerzysz ramiona i pewno zmienisz rozmiar
więcej
 

Unoszenie hantli bokiem w górę na leżąco

Jest to wariacja unoszenia hantli bokiem w górę na stojąco. Obie wersje ćwiczenia pozwalają na skuteczną pracę mięśni ramion, oraz pleców w różnych zakresach ruchu. W pozycji stojącej największy nacisk na ramiona jest podczas podnoszenia
więcej
 

Unoszenie hantli przed sobą

Podnoszenie hantli w pionie jest chyba jednym z podstawowych ćwiczeń, od których zaczyna każdy ćwiczący. I dobrze, ponieważ to ćwiczenie świetnie wpływa na rzeźbę przednich mięśni naramiennych, górnych klatki oraz w trochę mniejszym stopni
więcej
 

Unoszenie sztangi przed sobą

Bardzo znane ćwiczenie wśród wszystkich domatorów oraz profesjonalnych kulturystów. To ćwiczenie świetnie wpływa na rzeźbę przednich mięśni naramiennych, górnych klatki oraz w trochę mniejszym stopniu pleców (czworoboczny mięsień grzbietu
więcej
 

Urdhva-mukha svanasana – pies z głową w górę

Urdhva-mukha svanasana – pozycja ta przypomina przeciągającego się psa z pyskiem w górze dlatego tez nazwa tej asany – pies z głową w górę. Ćwiczymy ja na macie, bez pomocy. Jak wszystkie wygięcia w tył, praktykując rozciągamy cały kręg
więcej
 

Wchodzenie po schodach z wyciskaniem ciężarków

To ćwiczenie to odmiana wchodzenia po schodach z hantlami. Wykonanie ćwiczenia różni się tym, iż po wejściu na step wykonujemy wyciśnięcie hantli nad głowę.
więcej
 

Wyciskanie hantli na ławce poziomej

Jest to ćwiczenie jedno z podstawowych ćwiczeń rozwijających mięśnie klatki piersiowej przy wykorzystaniu hantli zamiast sztangi. Poza budowaniem naszej klaty dba również o prawidłowe funkcjonowanie mięsni barków oraz ramion. Zanim przystąpisz
więcej
 

Wyciskanie hantli na ławce skośnej głową w dół

Jest to jedno z podstawowych ćwiczeń rozwijających dolne partie mięśni klatki piersiowej przy wykorzystaniu hantli zamiast sztangi. Poza budowaniem naszej klaty dba również o prawidłowe funkcjonowanie mięsni barków oraz ramion. Zanim przystąpis
więcej