loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  20 / 142

Mostek izometryczny na piłce

Ćwiczenia izometryczne stanowią ciekawą grupę w systematyce ćwiczeń gimnastycznych i leczniczych. Pobudzają one mięśnie mimo braku lub niewielkiego ruchu. Polegają one bowiem na czynnym napinaniu mięśni bez zmiany długości ich włókien.
więcej
 

Mostek na piłce z podniesieniem jednej nogi

Ćwiczenie to z pozoru proste wymaga od nas dużej dyscypliny, gdyż w celu poprawnego wykonania, poza uniesioną nogą, całe ciało winno pozostać w bezruchu.
więcej
 

Naprzemienne uginanie ramion linką wyciągu stojąc podchwytem

W zasadzie jest to ćwiczenie bardzo zbliżone do uginania ramion sztangą czy hantlami. Jednak tutaj używamy wyciągu dolnego i ćwiczymy nasze bicepsy naprzemiennie. Jest to o tyle lepsze, ponieważ tutaj biceps jest napięty przez cały zakres wykonyw
więcej
 

Odwrotne pompki na piłce

Ćwiczenie to można wykonywać na ławce, krześle czy murku w parku. Jednak wykonywanie go na piłce uaktywnia wszystkie partie ciała. Balansując na piłce poprawiasz równowagę, koordynację ruchową. Próbując zapanować nad toczącą się piłką
więcej
 

Podciąganie hantli w opadzie

Ruch wiosłowania w tym ćwiczeniu angażuje mięśnie boczne pleców. Ćwiczenie świetnie nadaje sie na niwelowanie braku równowagi siły z jednej ze stron ciała (szczególnie lepiej rozwiniętych poprzez uprawianie sportów takich jak tenis). Także
więcej
 

Podciąganie hantli wzdłuż tułowia

Podciąganie hantli wzdłuż tułowia jest dobrze znanym ćwiczeniem, powinno jednak być wykonywane dopiero po opanowaniu poprawnej techniki ze sztangą. Dodatkowo należy zwrócić uwagę, że większość ludzi podczas podnoszenia sztangi wznosi łokci
więcej
 

Podciąganie hantli wzdłuż tułowia-zduplikowane

Podciąganie hantli wzdłuż tułowia jest dobrze znanym ćwiczeniem, powinno jednak być wykonywane dopiero po opanowaniu poprawnej techniki ze sztangą. Dodatkowo należy zwrócić uwagę, że większość ludzi podczas podnoszenia sztangi wznosi łokci
więcej
 

Podciąganie linki wyciągu dolnego wzdłuż tułowia

Jest to dobre ćwiczenie miłośników ćwiczeń z użyciem linek z obciążeniem lub dla właścicieli atlasów do ćwiczeń. Ćwiczenie to jest alternatywa dla ćwiczeń z hantlami lub sztangą. Pamiętaj jednak, że tak samo jak w przypadku ćwiczeń z
więcej
 

Podciąganie na drążku - klasyczne (z podchwytem)

Tak jak w przypadku pompek, podciąganie na drążku jest dla ludzi, którzy chcą zmienić swoją rutynę na siłowni, nie chcą wykonywać za dużej ilości ćwiczeń lub po prostu wolą pracować bez dodatkowych obciążeń. Podciąganie klasyczne to
więcej
 

Podciąganie na drążku naprzemiennie z pocałunkiem

Podciągnięcia z "pocałunkiem" dłoni, procentują wzmożoną pracą mięśni pleców. Pokaż trochę miłości...
więcej