loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  30 / 142

Podciąganie na drążku z uchwytem neutralnym

To podstawowe ćwiczenie z serii podciągnięć na drążku. Są to ćwiczenie rozwijające mięśnie pleców oraz ramion.
więcej
 

Podciąganie sztangi w opadzie

Jeżeli chcesz zwiększyć swoją siłę w mięśniach górnych i dolnych pleców i jednocześnie zbudować mocne mięśnie nóg, to jest to idealnie ćwiczenie dla Ciebie.
więcej
 

Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia

Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia jest dobrze znanym ćwiczeniem, niestety w wielu przypadkach jest źle wykonywane. Większość ludzi podczas podnoszenia sztangi wznosi łokcie ponad linię barków. Podczas takiego wykonania stawy ramion są naraż
więcej
 

Podciąganie w podchwycie

Przy tym ćwiczeniu angażujemy wiele partii mięśni – zwłaszcza plecy i ramiona. Dlatego jest ono bardzo popularne. Znakomicie sprawdza się przy rozbudowie pleców i ramion, a jego dodatkową zaletą jest to, że może być ono wykonywane zarówno n
więcej
 

Pompki na kolanach - dla początkujących

Ćwiczenia dla początkujących. Od pompek standardowych różni się ułożeniem nóg, podczas wykonywania ćwiczenia dla ułatwienia podpieramy się kolanami.
więcej
 

Pompki na ławce tyłem

Ćwiczenie to jest dobre dla początkujących – decydując się na konkretne ustawienie nóg kontrolujemy trudność tego ćwiczenia. I tak – na zgiętych nogach będzie nam najłatwiej, na wyprostowanych trochę trudniej, dla zwiększenia trudności
więcej
 

Pompki na ławce tyłem na prostych nogach

Ta wersja ćwiczenia jest trudniejsza do wykonania od pompek na ławce z ugiętymi nogami. Ćwiczymy te same partie mięśni z tą różnicą, że zyskujemy efektywność kosztem łatwości wykonania tego ćwiczenia.
więcej
 

Pompki na ławce tyłem z dodatkowym obciążeniem

Kolejne ćwiczenie, które pomoże rozwinąć mięsień trójgłowy wymaga użycia dwóch ławek oraz obciążenia. Zanim jednak zdecydujemy się na ćwiczenie z obciążeniem – najlepiej poćwiczyć bez. Dzięki temu można łatwiej nauczyć się prawi
więcej
 

Pompki na ławce tyłem z ugiętymi nogami

Jest to bardzo dobre ćwiczenie dla początkujących. Wykonując to ćwiczenie z ugiętymi kolanami będzie można dość łatwo je wykonać, przy jednoczesnej relatywnie dużej grupie mięśni asystujących przy wykonywaniu tego ćwiczenia.
więcej
 

Pompki na poręczach

Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy, że podciągając się można ćwiczyć albo klatkę piersiową, albo mięsień trójgłowy (triceps). To ćwiczenie kładzie nacisk na tzw. tricepsy.
więcej