loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  60 / 142

Prostowanie ramion na wyciągu na ławce skośnej

Ćwiczenie jest bardzo zbliżone do zwykłego prostowania ramion na wyciągu, jednak w tym wypadku użycie ławki skośnej pozwala na mniejsze obciążanie kręgosłupa, zachowując skuteczność i efektywność podobną do tej jaką otrzymujemy w przypad
więcej
 

Prostowanie ramion na wyciągu w pozycji stojącej

Prostowanie ramion na wyciągu w pozycji stojącej jest bardzo dobrym ćwiczeniem pozwalającym na rozwinięcie mięśni trójgłowych. Jest bardzo popularne i dlatego powstało wiele wariacji tego ćwiczenia. Wykonywane prawidłowo – naprawdę daje dob
więcej
 

Prostowanie ramion na wyciągu w skłonie

Prostowanie ramion na wyciągu w pozycji stojącej jest bardzo dobrym ćwiczeniem pozwalającym na rozwinięcie mięśni trójgłowych. Jest bardzo popularne i dlatego powstało wiele wariacji tego ćwiczenia. Wykonywane prawidłowo – naprawdę daje dob
więcej
 

Przyciąganie linki wyciągu jedną ręka na siedząco

Jest ćwiczenie złożone angażujące mięśnie pleców, ramion oraz klatki piersiowej. Idealne nadające się do wyćwiczenia prostej postawy oraz prostych umięśnionych pleców. Jest to odmiana standardowego przyciągania wyciągu dwoma rękoma. W odm
więcej
 

Przysiad boczny ze sztangą

W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, mięśniami ud oraz wzmacniamy ramiona.
więcej
 

Przysiad chodzony ze sztangą

W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, mięśniami ud oraz wzmacniamy ramiona.
więcej
 

Przysiad na jednej nodze ze sztangą

W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, mięśniami ud oraz wzmacniamy ramiona.
więcej
 

Przysiad rozdzielny na jednej nodze z hantlami

W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, mięśniami ud oraz wzmacniamy ramiona.
więcej
 

Przysiad rozdzielny ze sztangą

W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, mięśniami ud oraz wzmacniamy ramiona.
więcej
 

Przysiad wykroczny z hantlami

Przysiad wykroczny to jedno z lepszych ćwiczeń dla początkujących, na mięśnie nóg. Ćwiczenie to jest bardzo proste w wykonaniu, nie wymaga specjalnego sprzętu treningowego. Będziemy potrzebować sztangielki i trochę wolnego miejsca.
więcej