loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  70 / 142

Przysiady - szybka kombinacja z hantlami

Dla szybkiego ćwiczenia cardio, wymachuj jak najszybciej potrafisz hantlami. Podczas całego ćwiczenia nie odkładasz obciążników, tylko trzymasz je w swoich rękach.
więcej
 

Przysiady boczne z piłką fitness

W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, mięśniami ud oraz wzmacniamy ramiona. Proste do wykonania możemy włączyć do naszej codziennej rutyny. Potrzebować będziemy jedynie piłkę fitness i troszkę miejsca.
więcej
 

Przysiady wykroczne ze sztangą

W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, mięśniami ud oraz wzmacniamy ramiona.
więcej
 

Przysiady z piłką fitness

W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, mięśniami ud oraz wzmacniamy ramiona. Proste do wykonania możemy włączyć do naszej codziennej rutyny. Potrzebować będziemy jedynie piłkę fitness i troszkę miejsca.
więcej
 

Przysiady z piłką gimnastyczną i bocznym wymachem hantlami

Ćwiczenie powstało na bazie przysiadów z piłką gimnastyczną i przednim wymachem hantlami, jedyna różnica to wymach hantlami w bok, a nie w przód.
więcej
 

Przysiady z piłką gimnastyczną i kombinacją wymachów hantlami

Jest to bardzo zbliżone ćwiczenie do przysiadów z piłką gimnastyczną i przednim wymachem hantli, różni się samym sposobem podnoszenia hantli w trakcie ćwiczenia.
więcej
 

Przysiady z piłką gimnastyczną i przednim wymachem hantli

To rewelacyjne ćwiczenie ogólnorozwojowe będące bardziej zaawansowaną odmianą przysiadów z piłką gimnastyczną. Wykonuje się je dokładnie tak samo, tyle że dokładamy jeszcze element podnoszenia hantli.
więcej
 

Rozciąganie mięśni bicepsu na stojąco

Rozciąganie mięśni bicepsu na stojąco jest bardzo proste i można je wykonywać praktycznie wszędzie bez żadnego sprzętu. Potrzebujemy trochę miejsca i czasu, a zapewnimy sobie lepszą giętkość naszego ciała, a także zmniejszymy podatność n
więcej
 

Rozciąganie mięśni bicepsu przy ścianie

Kolejny sposób na rozciągnięcie mięśni bicepsu przed rozpoczęciem ćwiczenia. Ogromną zaletą tych czynności jest fakt, że do ich wykonania nie potrzebujemy żadnych przyrządów, a wykonując je zapewniamy sobie zmiejszenie ryzyka wystąpienia j
więcej
 

Rozciąganie mięśni bicepsu w drzwiach

Rozciąganie mięśni ciężko nazwać ćwiczeniem różnych partii mięśni. Jednak wykonując te działania zwiększamy naszą giętkość i zmniejszamy ryzyko powstania urazów. Rozciąganie należy wykonywać przed każdorazowym ćwiczeniem jakichkolw
więcej