loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  30 / 113

Martwy ciąg ze sztangą na prostych nogach

Ćwiczenie przeznaczone dla zaawansowanych i polecane dla tych, którzy rozwinęli odpowiednio mięśnie pleców. Jeżeli już decydujesz sie na to ćwiczenie po raz pierwszy, pamiętaj by użyć minimalnego obciążenia dla sprawdzenia swoich możliwośc
więcej
 

Mostek izometryczny z uniesieniem jednej nogi na piłce

Ćwiczenia izometryczne stanowią ciekawą grupę w systematyce ćwiczeń gimnastycznych i leczniczych. Pobudzają one mięśnie mimo braku lub niewielkiego ruchu. Polegają one bowiem na czynnym napinaniu mięśni bez zmiany długości ich włókien.
więcej
 

Mostek na piłce gimnastycznej

Wykonywanie ćwiczeń na piłce fitness, w przeciwieństwie do tych wykonywanych na ławeczce treningowej, wymaga intensywnej pracy mięśni tułowia, które podczas leżenia na ławeczce są niemal zupełnie nieaktywne. Jest tak dlatego, ponieważ piłka
więcej
 

Mostek na piłce z przenoszeniem ramion

Ćwiczenie to ma na celu wypracowanie mięśni stabilizujących naszą sylwetkę, mięśni skośnych brzucha jak i czworobocznych ramion, wzmacniając odcinek szyjny kręgosłupa. Polecane golfistom oraz tym, którzy chcą zwiększyć swoją mobilność i
więcej
 

Mostek na piłce z ugięciem kolan

Ćwiczenie to jest zalecane dla wszystkich grup wiekowych, nawet dla osób starszych
więcej
 

Odwrotne rozpiętki na leżąco

Mięsień naramienny składa sie z trzech głów: przodu, środka i tyłu. Jest wiele sposobów na ćwiczenie części przedniej oraz bocznej. Istnieje natomiast niewiele ćwiczeń skupiających sie na tylnych aktonach mięśni naramiennych. Jest to mały
więcej
 

Odwrotne rozpiętki w opadzie

Ćwiczenie głównie skupia się na bocznych aktonach mięśni naramiennych. Wzmacnianie tych mięśni ulepszy Twoją zdolność we wszystkich sportach, które wykorzystują tempo i gibkość ręki. Dodatkowo, rozszerzysz ramiona i pewno zmienisz rozmiar
więcej
 

Padahastasana – pozycja w której stajemy stopami na dłoniach

Asana ta pomaga rozciągnąć tyły nóg oraz kręgosłup. Wykonując ją tonizujemy narządy jamy brzusznej dlatego polecana jest przy zaburzeniach trawiennych.
więcej
 

Padangusthasana – pozycja w której łapiemy się za paluchy

Asana ta pomaga rozciągnąć tyły nóg oraz kręgosłup. Wykonując ją tonizujemy narządy jamy brzusznej dlatego polecana jest przy zaburzeniach trawiennych.
więcej
 

Podciąganie hantli w opadzie

Ruch wiosłowania w tym ćwiczeniu angażuje mięśnie boczne pleców. Ćwiczenie świetnie nadaje sie na niwelowanie braku równowagi siły z jednej ze stron ciała (szczególnie lepiej rozwiniętych poprzez uprawianie sportów takich jak tenis). Także
więcej