loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  70 / 113

Przysiady z jedną nogą na piłce fitness

W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, mięśniami ud oraz wzmacniamy ramiona. Proste do wykonania możemy włączyć do naszej codziennej rutyny. Potrzebować będziemy jedynie piłkę fitness i troszkę miejsca.
więcej
 

Przysiady z lekką sztangą

Przysiady są prawdopodobnie najbardziej korzystnym ćwiczeniem, jakie możesz wykonać w domu, klubie fitness lub siłowni. Z duża gamą ruchów ciała wykonywanych podczas tego ćwiczenia, zaangażowane jest wiele grup mięśni w nogach, rdzeniu i gór
więcej
 

Przysiady z piłką gimnastyczną i bocznym wymachem hantlami

Ćwiczenie powstało na bazie przysiadów z piłką gimnastyczną i przednim wymachem hantlami, jedyna różnica to wymach hantlami w bok, a nie w przód.
więcej
 

Przysiady z piłką gimnastyczną i kombinacją wymachów hantlami

Jest to bardzo zbliżone ćwiczenie do przysiadów z piłką gimnastyczną i przednim wymachem hantli, różni się samym sposobem podnoszenia hantli w trakcie ćwiczenia.
więcej
 

Przysiady z piłką gimnastyczną i przednim wymachem hantli

To rewelacyjne ćwiczenie ogólnorozwojowe będące bardziej zaawansowaną odmianą przysiadów z piłką gimnastyczną. Wykonuje się je dokładnie tak samo, tyle że dokładamy jeszcze element podnoszenia hantli.
więcej
 

Ptak-Pies

To ćwiczenie do wykonywania zarówno w domu jak i klubie. Do wykonania potrzebujemy tylko matę, natomiast korzyści płynące z wykonywania tego ćwiczenia są bardzo duże. Rozwija ono mięśnie pleców, brzucha oraz bioder i pośladków.
więcej
 

Rozciąganie linki wyciągu dolnego pionowo w bok w opadzie

Ćwiczenie to jest wariacją odwrotnych rozpiętek w opadzie, różni się jedynie wykorzystywanym sprzętem- zamiast hantli używamy linek wyciągu dolnego. Ćwiczenie to świetnie wzmocni mięśnie barków, oraz rozszerzy Twoje ramiona.
więcej
 

Rozciąganie linki wyciągu górnego poziomo w bok

Super ćwiczenie dla rozwijania tylnych mięśni naramiennych. Ćwiczenie można wykonywac dwojako: szybko i małym obciążeniem dla rzeźbienia ramion, lub powoli z większym ciężarem dla budowy. W jednym i drugim przypadku, ćwiczenie, należy wykona
więcej
 

Rozciąganie mięśni nóg w siadzie na piłce fitness

Ćwiczenie to poprawia elastyczność ścięgien podkolanowych oraz mięśni łydek. Stretching ten będziemy wykonywać w 2 seriach na każdą ze stron. Należy zwrócić uwagę na precycję aniżeli na szybkość wykonania powtórzeń.
więcej
 

Rozciągnięcie boczne przez przyciąganie opartego na piłce łokcia do tułowia

Ćwiczenie to poprawia stabilność ramion, jak również wzmacnia mięśnie pleców i rdzenia. Niestety nie jest zalecane dla osób cierpiących na schorzenia barków
więcej