loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  80 / 113

Rozpiętki z linkami na stojąco

Jest to kolejna wariacja rozpiętek- tym razem ćwiczenie wykonujemy na stojąco przy użyciu linek górnych wyciągów. Ćwiczenie ma na celu rozwijanie dolnych partii mięśni klatki piersiowej. Do wykonania tego ćwiczenia potrzebny będzie atlas z dw
więcej
 

Salamba sarvangasana – stanie na przedramionach

Tą asanę uważa się za królową wśród pozycji jogicznych. Do jej wykonania potrzebujemy 3 koce, matę i ewentualnie pasek. Praktyka świecy ma dobroczynny wpływ na cały organizm, szczególnie poleca się ją dla osób zmęczonych, podenerwowanych
więcej
 

Skłony boczne na ławce skośnej z obciążeniem

Ćwicząc konkretne partie mięśni możemy decydować na których chcemy się bardziej skupić, ponieważ uważamy, że potrzebują naszej szczególnej uwagi. Ćwicząc na ławce skośnej wzmacniamy przede wszystkim mięśnie skośne brzucha. Silne mię
więcej
 

Skłony boczne na ławce z hantlem

Skłony boczne to ćwiczenie idealne dla wszystkich tych, którzy chcą się pozbyć nadmiaru tłuszczu, zwłaszcza na boczkach – dzięki oddziaływaniu na mięśnie skośne brzucha, możemy wymodelować nasze boki. To ćwiczenie, które łatwo można w
więcej
 

Skłony boczne na stojąco z hantlem

Skłony boczne to ćwiczenie idealne dla wszystkich tych, którzy chcą się pozbyć nadmiaru tłuszczu, zwłaszcza na boczkach – dzięki oddziaływaniu na mięśnie skośne brzucha, możemy wymodelować nasze boki. Z łatwością możemy wykonać je w
więcej
 

Skłony w leżeniu z piłką

Ćwiczenie to ukierunkowane jest na wzmocnienie mięśnie rdzenia, głównie mięśni brzucha. Zaokrąglanie i prostowanie pleców wpływa korzystnie na elastyczność mięśni i wiązadeł, uruchamia smarowanie krążków międzykręgowych.
więcej
 

Skręty tułowia na piłce

Piłka jest świetnym elementem ćwiczeń rotacyjnych i skręty tułowia nie są tu wyjątkiem. W tym średnio zaawansowanym – do zaawansowanym ćwiczeniu trzeba mieć jednak mięśnie rdzenia oraz dolne mięśnie brzucha na tyle silne, by wytrzymały c
więcej
 

Skręty tułowia z piłką gimnastyczną leżąc

Skręty tułowia leżąc z piłką gimnastyczną to doskonały sposób na wzmocnienie mięśni skośnych brzucha oraz wypracowania stabilnych i silnych pleców. Tutaj dowiesz się jak poprawnie wykonywać to ćwiczenie, tak by uzyskać możliwie najwięk
więcej
 

Skręty tułowia z piłką lekarską leżąc

Skręty tułowia z piłką lekarską leżąc to sposób na wzmocnienie mięśni skośnych brzucha oraz wypracowania stabilnych i silnych pleców. Tutaj dowiesz się jak poprawnie wykonywać to ćwiczenie, tak by uzyskać możliwie największą skutecznoś
więcej
 

Skręty tułowia ze złączonymi nogami leżąc

Skręty tułowia leżąc to doskonały sposób na wzmocnienie mięśni skośnych brzucha oraz wypracowania stabilnych i silnych pleców. Tutaj dowiesz się jak poprawnie wykonywać to ćwiczenie, tak by uzyskać możliwie największą skuteczność.
więcej