loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  110 / 377

Podciąganie na drążku - klasyczne (z podchwytem)

Tak jak w przypadku pompek, podciąganie na drążku jest dla ludzi, którzy chcą zmienić swoją rutynę na siłowni, nie chcą wykonywać za dużej ilości ćwiczeń lub po prostu wolą pracować bez dodatkowych obciążeń. Podciąganie klasyczne to
więcej
 

Podciąganie na drążku naprzemiennie z pocałunkiem

Podciągnięcia z "pocałunkiem" dłoni, procentują wzmożoną pracą mięśni pleców. Pokaż trochę miłości...
więcej
 

Podciąganie na drążku z uchwytem neutralnym

To podstawowe ćwiczenie z serii podciągnięć na drążku. Są to ćwiczenie rozwijające mięśnie pleców oraz ramion.
więcej
 

Podciąganie sztangi w opadzie

Jeżeli chcesz zwiększyć swoją siłę w mięśniach górnych i dolnych pleców i jednocześnie zbudować mocne mięśnie nóg, to jest to idealnie ćwiczenie dla Ciebie.
więcej
 

Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia

Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia jest dobrze znanym ćwiczeniem, niestety w wielu przypadkach jest źle wykonywane. Większość ludzi podczas podnoszenia sztangi wznosi łokcie ponad linię barków. Podczas takiego wykonania stawy ramion są naraż
więcej
 

Podciąganie w podchwycie

Przy tym ćwiczeniu angażujemy wiele partii mięśni – zwłaszcza plecy i ramiona. Dlatego jest ono bardzo popularne. Znakomicie sprawdza się przy rozbudowie pleców i ramion, a jego dodatkową zaletą jest to, że może być ono wykonywane zarówno n
więcej
 

Podciąganie wyciągu dolnego przed sobą

Bardzo znane ćwiczenie wśród wszystkich domatorów oraz profesjonalnych kulturystów, szczególnie dla wielbicieli ćwiczeń przy pomocy linek z obciążeniem. Jest to także rewelacyjna alternatywa ćwiczeń z hantlami lub sztangą dla właścicieli a
więcej
 

Pompki na kolanach - dla początkujących

Ćwiczenia dla początkujących. Od pompek standardowych różni się ułożeniem nóg, podczas wykonywania ćwiczenia dla ułatwienia podpieramy się kolanami.
więcej
 

Pompki na ławce tyłem

Ćwiczenie to jest dobre dla początkujących – decydując się na konkretne ustawienie nóg kontrolujemy trudność tego ćwiczenia. I tak – na zgiętych nogach będzie nam najłatwiej, na wyprostowanych trochę trudniej, dla zwiększenia trudności
więcej
 

Pompki na ławce tyłem na prostych nogach

Ta wersja ćwiczenia jest trudniejsza do wykonania od pompek na ławce z ugiętymi nogami. Ćwiczymy te same partie mięśni z tą różnicą, że zyskujemy efektywność kosztem łatwości wykonania tego ćwiczenia.
więcej