loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  40 / 377

Ćwiczenie rozciągające mięsień czworogłowy uda. Stretching z piłką fitness.

Piłka ułatwia przyjęcie pozycji gwarantującej maksymalne rozciąganie mięśni i ścięgien. Ponadto odciąża stawy i działa relaksująco. Poniższe ćwiczenie można wykonywać na zakończenie każdego rodzaju treningu.
więcej
 

Ćwiczenie rozciągające mięśnie ramion. Stretching z piłką

Ćwiczenia rozciągające są bardzo ważną kwestią każdego zestawu ćwiczeń. Ponieważ tak jak nieużywane mięśnie się kurczą, również nierozciągane mięśnie, stawy i wiązadła zmniejszają zakres ruchu. Piłka to świetny przyrząd używany
więcej
 

Ćwiczenie rozciągające mięśnie wewnętrzne ud. Stretching z piłką fitness.

Ćwiczenie to rozciąga mięśnie przywodziciele, znajdujące się po wewnętrznej stronie ud. Używamy ich do przesuwania nogi w kierunku lini środkowej ciała, wstawania i siadania. Korzyścią płynącą z uelastycznienia tej części uda pomoże nam
więcej
 

Dandasana - to pozycja kija

Jest to podstawowa asana dla wszystkich pozycji siedzących i wygięć w przód. Wykonujemy ją na macie bez użycia pomocy, tylko w niektórych przypadkach siadamy na złożonym kocu - panie w trakcie miesiączki, w ciąży lub u osób z problemami z
więcej
 

Deska na piłce z naprzemiennym uginaniem kolan

Ćwiczenia izometryczne wykorzystuje się do przeciwdziałania zanikom mięśni, utrzymania aktywności mięśni unieruchomionych części ciała (przy urazach, złamaniach) oraz do uzyskiwania przyrostu masy i siły mięśni. Podczas tego ćwiczenia tr
więcej
 

Dhanurasana–dhanus znaczy łuk

W tej asanie ciało wygina się w kształt łuku. Uelastycznia to kręgosłup, wzmacnia wszystkie mięśnie pleców. Dodatkowo narządy jamy brzusznej są masowane, co wpływa na poprawę ich funkcjonowania. Ćwiczymy ją na macie.
więcej
 

Francuskie wyciskanie w leżeniu na piłce

Francuskie wyciskanie wykonywane na piłce z hantlami pozwala nam nie tylko pracować nad naszym tricepsem, ale i nad pośladkami, nad stabilizacją rdzenia i udami. Ćwiczenie to wzmacnia mięśnie piersiowe, tricepsy i przednie części mięśni naramie
więcej
 

Garudasana

Garudasana – Garuda znaczy orzeł. Jest to pozycja stojąca równoważna, do jej wykonania potrzebujemy matę. Doskonale wpływa na rozciągnięcie bioder, wzmocnienie mięśni nóg i kostek. Uczy nas zachowania równowagi i koncentracji umysłu. Ma dzi
więcej
 

Hack przysiad z suwnicą

Ćwiczenia z wykorzystaniem suwnicy polecane są osobom początkującym zwłaszcza gdy ćwiczymy na stosunkowo dużych ciężarach, bez asekuracji drugiej osoby. Zaletą ćwiczenia na maszynach jest to, że pozwalają ćwiczyć określoną grupę mięś
więcej
 

Hack przysiak na jednej nodze z suwnicą

Ćwiczenia z wykorzystaniem suwnicy polecane są osobom początkującym zwłaszcza gdy ćwiczymy na stosunkowo dużych ciężarach, bez asekuracji drugiej osoby. Zaletą ćwiczenia na maszynach jest to, że pozwalają ćwiczyć określoną grupę mięś
więcej