loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  377 / 377

Wznosy grzbietu - ćwiczenie z piłką

W tym ćwiczeniu piłka stanowi niestabilną podporę, wymuszając intensywną pracę mięśni tułowia. Pozwala nam uzyskać lepszy balans i koordynację ciała.
więcej
 

Wznosy nóg - wzmacnianie pośladków - ćwiczenie z piłką

Wznosy nóg na piłce fitness to kolejne z ćwiczeń, które ma na celu umocnienie dolnych części kręgosłupa jak również pośladków. Ćwiczenie to napina i rozciąga mięśnie odcinka lędźwiowego kręgosłupa, używając jako przeciwwagę unoszon
więcej
 

Wznosy nóg z piłką

Wznosy nóg z piłką to kolejne z ćwiczeń, które ma na celu wzmocnienie dolnej partii mięśni brzucha, jak również mięśni ud i pośladków.
więcej
 

Wznosy nóg z przerzutem piłki nad głową

Ćwiczenie to ukierunkowane jest na siłę i kontrolę, gdyż jest wyzwaniem dla siły naszych mięśni brzucha. Zwykle pojawia się w sekwencjach pilatesu, jednak bez piłki. Wzmacnia nogi i mięśnie rąk.
więcej
 

Wznoszenie barków z hantlami

Ćwiczenie przeznaczone do ćwiczenia mięśni karku i pleców, które zazwyczaj są omijane podczas innych ćwiczeń. Ta odmiana nie pozwala na używanie większego ciężaru, tak jak w przypadku sztangi, ale ruch jest za to bardziej naturalny.
więcej
 

Wznoszenie barków z wyciągiem dolnym

Ćwiczenie przeznaczone do ćwiczenia mięśni karku i pleców, które zazwyczaj są omijane podczas innych ćwiczeń. Ta odmiana wykorzystuje linkę wyciągu dolnego. Ćwiczenie najlepiej wykonywać oburącz, ale jeżeli twoja maszyna na to nie pozwala,
więcej
 

Wznoszenie barków ze sztangą

Ćwiczenie przeznaczone do ćwiczenia mięśni karku i pleców, które zazwyczaj są omijane podczas innych ćwiczeń. Ta odmiana pozwala na używanie większego ciężaru, ale jest mniej naturalny od wariacji z hantlami.
więcej