loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  50 / 377

Hack wyciskanie suwnicy

Ćwiczenia z wykorzystaniem suwnicy polecane są osobom początkującym zwłaszcza gdy ćwiczymy na stosunkowo dużych ciężarach, bez asekuracji drugiej osoby. Zaletą ćwiczenia na maszynach jest to, że pozwalają ćwiczyć określoną grupę mięś
więcej
 

Janu-sirsasana - skłon w przód w którym głowa umieszczana jest na kolanie

Ćwiczymy ja na macie, można użyć: paska, koca pod pośladki lub podpórkę pod głowę jako pomocy, gdy trudno wykonać pozycję. Ćwicząc tą asanę mocno rozciągamy tyły nóg oraz plecy, dodatkowo wzmacniamy mięśnie nóg. Asana ta pomaga na b
więcej
 

Jędrne pośladki - 5 minutowy zestaw ćwiczeń z piłką fitness

Przedstawiam poniżej bardzo prosty i krótki zestaw ćwiczeń dla tych którzy chcą mieć idealne pośladki. Będziesz potrzebować jedynie piłkę fitness i matę do ćwiczeń. Wzmacniamy pośladki oraz mięśnie ud. Zanim rozpoczniesz ćwiczyć pamię
więcej
 

Kołysanie biodrami w siadzie na piłce fitness

Ruchy te wykonuje się zarówno dla rozluźnienia jak i uruchomienia obszaru bioder, lędźwi i brzucha. Dodatkowo wzmacniamy dzięki nim mięśnie dna miednicy. Ćwiczenie to rozgrzewa, pobudza mobilność dolnej części ciała oraz ogólną koordynacj
więcej
 

Łuk z pleców

Ćwiczenia rozciągające są świetnym elementem każdego zestawu ćwiczeń. Wyginanie pleców do wewnątrz i na zewnątrz świetnie wpływa na kręgosłup i poprawia jego ruchomość. Ponadto, piłka pozwala nam rozciągnąć okolice pleców bezpiecznie
więcej
 

Makarasana

Makarasana – jest odmianą salabhasany i nazywana jest pozycją krokodyla. Wzmacnia mięśnie pleców, nóg oraz obręczy barkowej. Wpływa leczniczo na układ trawienny.
więcej
 

Martwy ciąg na dźwigni ze sztywnymi nogami i prostymi plecami

Martwy ciąg jest ćwiczeniem wielostawowym , angażującym wiele mięśni jednocześnie. Pomaga budować mięśnie prostowników grzbietu.
więcej
 

Martwy ciąg na prostych nogach na suwnicy Smitha

Martwy ciąg jest ćwiczeniem wielostawowym , angażującym wiele mięśni jednocześnie. Pomaga budować mięśnie prostowników grzbietu.
więcej
 

Martwy ciąg na suwnicy Smitha

Martwy ciąg jest ćwiczeniem wielostawowym , angażującym wiele mięśni jednocześnie. Pomaga budować mięśnie prostowników grzbietu.
więcej
 

Martwy ciąg na suwnicy Smitha ze sztywnymi nogami i wyprostowanymi plecami

Martwy ciąg jest ćwiczeniem wielostawowym , angażującym wiele mięśni jednocześnie. Pomaga budować mięśnie prostowników grzbietu.
więcej