loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  60 / 377

Martwy ciąg na sztywnych nogach z wyciągiem

Ćwiczenie przeznaczone dla zaawansowanych i polecane dla tych, którzy rozwinęli odpowiednio mięśnie pleców.
więcej
 

Martwy ciąg z dźwignią

Martwy ciąg jest ćwiczeniem wielostawowym , angażującym wiele mięśni jednocześnie. Pomaga budować mięśnie prostowników grzbietu.
więcej
 

Martwy ciąg z hantlami na jednej nodze

Martwy ciąg jest dobrym ćwiczeniem złożonym dla dolnych i górnych części ciała. Jednak martwy ciąg na jednej nodze wznosi to ćwiczenie na następny poziom. Dlatego przed przystąpieniem upewnij sie, że masz już opanowaną wersje podstawową. W
więcej
 

Martwy ciąg z hantlami na prostych nogach

Jeżeli preferujesz ćwiczenia z hantlami i chcesz rozwinąć mięśnie grzbietu. To ćwiczenie będzie dla Ciebie idealne. Jest to odmiana ćwiczenia ze sztangą. Pamiętaj by najpierw użyć minimalnego obciążenia dla sprawdzenia swoich możliwości,
więcej
 

Martwy ciąg z hantlem

Ćwiczenie przeznaczone i polecane dla tych, którzy chcą rozwinąć odpowiednio mięśnie pleców. Jeżeli już decydujesz się na to ćwiczenie po raz pierwszy, pamiętaj by użyć minimalnego obciążenia i sprawdzić swoje możliwości. Wykonaj takż
więcej
 

Martwy ciąg z trap bar

Martwy ciąg jest ćwiczeniem wielostawowym , angażującym wiele mięśni jednocześnie. Pomaga budować mięśnie prostowników grzbietu.
więcej
 

Martwy ciąg z trap bar na sztywnych nogach

Ćwiczenie przeznaczone dla zaawansowanych i polecane dla tych, którzy rozwinęli odpowiednio mięśnie pleców.
więcej
 

Martwy ciąg ze sztangą

Ćwiczenie przeznaczone dla zaawansowanych i polecane dla tych, którzy rozwinęli odpowiednio mięśnie pleców. Jeżeli już decydujesz sie na to ćwiczenie po raz pierwszy, pamiętaj by użyć minimalnego obciążenia i sprawdzić swoje możliwości. W
więcej
 

Martwy ciąg ze sztangą na prostych nogach

Ćwiczenie przeznaczone dla zaawansowanych i polecane dla tych, którzy rozwinęli odpowiednio mięśnie pleców. Jeżeli już decydujesz sie na to ćwiczenie po raz pierwszy, pamiętaj by użyć minimalnego obciążenia dla sprawdzenia swoich możliwośc
więcej
 

Martwy ciąg ze sztangą w rozkroku

W tym ćwiczeniu pracujemy nad mięśniami nóg; uda, pośladki, podudzie.
więcej