loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  70 / 377

Modelujemy mięśnie brzucha - 10 minutowy zestaw ćwiczeń z piłką fitness

Jeśli zależy nam na szybkim wzmocnieniu mięśni powinniśmy ćwiczyć codziennie, ale przede wszystkim regularnie. Trening z piłką zacznij zawsze od porządnej rozgrzewki, unikniesz dzięki temu niepotrzebnych kontuzji i naciągnięcia mięśni. Poni
więcej
 

Mostek izometryczny na piłce

Ćwiczenia izometryczne stanowią ciekawą grupę w systematyce ćwiczeń gimnastycznych i leczniczych. Pobudzają one mięśnie mimo braku lub niewielkiego ruchu. Polegają one bowiem na czynnym napinaniu mięśni bez zmiany długości ich włókien.
więcej
 

Mostek izometryczny z uniesieniem jednej nogi na piłce

Ćwiczenia izometryczne stanowią ciekawą grupę w systematyce ćwiczeń gimnastycznych i leczniczych. Pobudzają one mięśnie mimo braku lub niewielkiego ruchu. Polegają one bowiem na czynnym napinaniu mięśni bez zmiany długości ich włókien.
więcej
 

Mostek na piłce gimnastycznej

Wykonywanie ćwiczeń na piłce fitness, w przeciwieństwie do tych wykonywanych na ławeczce treningowej, wymaga intensywnej pracy mięśni tułowia, które podczas leżenia na ławeczce są niemal zupełnie nieaktywne. Jest tak dlatego, ponieważ piłka
więcej
 

Mostek na piłce z podniesieniem jednej nogi

Ćwiczenie to z pozoru proste wymaga od nas dużej dyscypliny, gdyż w celu poprawnego wykonania, poza uniesioną nogą, całe ciało winno pozostać w bezruchu.
więcej
 

Mostek na piłce z przenoszeniem ramion

Ćwiczenie to ma na celu wypracowanie mięśni stabilizujących naszą sylwetkę, mięśni skośnych brzucha jak i czworobocznych ramion, wzmacniając odcinek szyjny kręgosłupa. Polecane golfistom oraz tym, którzy chcą zwiększyć swoją mobilność i
więcej
 

Mostek na piłce z ugięciem kolan

Ćwiczenie to jest zalecane dla wszystkich grup wiekowych, nawet dla osób starszych
więcej
 

Napinanie mięśni pośladków oraz wewnętrznych ud z użyciem piłki fitness

Świetne ćwiczenie dla tych, którzy chcą wzmocnić wewnętrzne mięśnie ud (mięsień krawiecki i smukły uda). Będziemy je wykonywać w 3 pozycjach.
więcej
 

Napinanie mięśni ud z jednoczesnym unoszeniem tułowia do brzuszków

Mięśnie brzucha to jedne z najważniejszych mięśni całego ciała. Nie tylko chronią narządy wewnętrzne, biorą też udział we wszystkich ruchach tułowia. Wzmacniając mięśnie brzucha uzyskasz płaski brzuch i zapewnisz kręgosłupowi mocne pod
więcej
 

Naprzemienne uginanie ramion linką wyciągu stojąc podchwytem

W zasadzie jest to ćwiczenie bardzo zbliżone do uginania ramion sztangą czy hantlami. Jednak tutaj używamy wyciągu dolnego i ćwiczymy nasze bicepsy naprzemiennie. Jest to o tyle lepsze, ponieważ tutaj biceps jest napięty przez cały zakres wykonyw
więcej