loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  90 / 377

Odwodzenie nogi w tył z dźwignią leżąc

Ćwiczenie to pozwala rozwijać mięśnie czworogłowe i dwugłowe ud, oraz mięśnie pośladkowe.
więcej
 

Odwodzenie nogi w tył z dźwignią stojąc

Ćwiczenia z wykorzystaniem dźwigni polecane są osobom początkującym zwłaszcza gdy ćwiczymy na stosunkowo dużych ciężarach, bez asekuracji drugiej osoby. Zaletą ćwiczenia na maszynach jest to, że pozwalają ćwiczyć określoną grupę mię
więcej
 

Odwodzenie nogi w tył z dźwignią stojąc (z oparciem brzucha)

więcej
 

Odwodzenie nogi w tył z wyciągiem

Ćwiczenia z wyciągiem, to doskonały sposób na zmianę rutyny w naszych treningach. Ogromną zaletą ćwiczeń z linkami jest to, że w trakcie ruchu mięśnie cały czas są napięte.
więcej
 

Odwrotne pompki na piłce

Ćwiczenie to można wykonywać na ławce, krześle czy murku w parku. Jednak wykonywanie go na piłce uaktywnia wszystkie partie ciała. Balansując na piłce poprawiasz równowagę, koordynację ruchową. Próbując zapanować nad toczącą się piłką
więcej
 

Odwrotne rozpiętki na leżąco

Mięsień naramienny składa sie z trzech głów: przodu, środka i tyłu. Jest wiele sposobów na ćwiczenie części przedniej oraz bocznej. Istnieje natomiast niewiele ćwiczeń skupiających sie na tylnych aktonach mięśni naramiennych. Jest to mały
więcej
 

Odwrotne rozpiętki w opadzie

Ćwiczenie głównie skupia się na bocznych aktonach mięśni naramiennych. Wzmacnianie tych mięśni ulepszy Twoją zdolność we wszystkich sportach, które wykorzystują tempo i gibkość ręki. Dodatkowo, rozszerzysz ramiona i pewno zmienisz rozmiar
więcej
 

Padahastasana – pozycja w której stajemy stopami na dłoniach

Asana ta pomaga rozciągnąć tyły nóg oraz kręgosłup. Wykonując ją tonizujemy narządy jamy brzusznej dlatego polecana jest przy zaburzeniach trawiennych.
więcej
 

Padangusthasana – pozycja w której łapiemy się za paluchy

Asana ta pomaga rozciągnąć tyły nóg oraz kręgosłup. Wykonując ją tonizujemy narządy jamy brzusznej dlatego polecana jest przy zaburzeniach trawiennych.
więcej
 

Parsvottanasana – pozycja intensywnego rozciągania boków

W tym ćwiczeniu uelastyczniamy nogi, mięśnie i stawy biodrowe oraz kręgosłup. Doskonała dla osób pracujących ze sztywnością ciała.
więcej