loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  10 / 152

Nożyce ze sztangą

W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, mięśniami ud oraz wzmacniamy ramiona.
więcej
 

Adho mukha virasana - skłon do przodu w virasanie

Tą pozycję ćwiczymy na macie, w razie potrzeby używamy koca lub kostki dla wsparcia głowy. Asana ta przynosi ulgę bolącym plecom, rozciąga dolny odcinek pleców oraz biodra i pośladki. Pomaga wydłużyć boki tułowia. Działa uspokajająco i rel
więcej
 

Atlas mięśni - nogi

Poniżej prezentujemy grafikę przedstawiającą anatomię człowieka. Wiedząc gdzie są jakie mięśnie łatwiej będzie Wam ćwiczyć konkretną partię mięśni. W tym artykule skupiamy się na mięśniach nóg.
więcej
 

Baddha-konasana - pozycja spętanego kąta

Tą asanę ćwiczymy na macie, w klasycznym wariancie nie używamy żadnych pomocy. Dla początkujących i osób z ściągniętymi pachwinami zaleca się użycie złożonego koca pod pośladki oraz wykonywanie tego ćwiczenia przy ścianie. Pozycja ta ro
więcej
 

Brzuszki odwrotne z uniesieniem barków na piłce

Ćwiczenie to ukierunkowane jest na wzmocnienie dolnej części mięśnia prostego brzucha, czyli obszernego, płaskiego płata mięśniowego, który zaczyna się w dolnej części klatki piersiowej, a kończy nieco poniżej pępka i biegnie centralnie pr
więcej
 

Caturanga-dandasana – pozycja kija

Praktykowanie tej asany rozwija mięśnie całego ciała – naramienne, tułowia, pleców i nóg. Podczas ćwiczenia wzmacniamy nadgarstki i dodatkowo pobudzamy pracę narządów trawiennych. Wykonujemy ją na macie.
więcej
 

Ćwiczenie rozciągające mięsień czworogłowy uda. Stretching z piłką fitness.

Piłka ułatwia przyjęcie pozycji gwarantującej maksymalne rozciąganie mięśni i ścięgien. Ponadto odciąża stawy i działa relaksująco. Poniższe ćwiczenie można wykonywać na zakończenie każdego rodzaju treningu.
więcej
 

Dhanurasana–dhanus znaczy łuk

W tej asanie ciało wygina się w kształt łuku. Uelastycznia to kręgosłup, wzmacnia wszystkie mięśnie pleców. Dodatkowo narządy jamy brzusznej są masowane, co wpływa na poprawę ich funkcjonowania. Ćwiczymy ją na macie.
więcej
 

Hack przysiad z suwnicą

Ćwiczenia z wykorzystaniem suwnicy polecane są osobom początkującym zwłaszcza gdy ćwiczymy na stosunkowo dużych ciężarach, bez asekuracji drugiej osoby. Zaletą ćwiczenia na maszynach jest to, że pozwalają ćwiczyć określoną grupę mięś
więcej
 

Hack wyciskanie suwnicy

Ćwiczenia z wykorzystaniem suwnicy polecane są osobom początkującym zwłaszcza gdy ćwiczymy na stosunkowo dużych ciężarach, bez asekuracji drugiej osoby. Zaletą ćwiczenia na maszynach jest to, że pozwalają ćwiczyć określoną grupę mięś
więcej