loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  40 / 152

Nożyce ze stepem w dół

W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, mięśniami ud oraz wzmacniamy ramiona.
więcej
 

Odwodzenie nogi w tył na suwnicy klęcząc

Ćwiczenia z wykorzystaniem suwnicy polecane są osobom początkującym zwłaszcza gdy ćwiczymy na stosunkowo dużych ciężarach, bez asekuracji drugiej osoby. Zaletą ćwiczenia na maszynach jest to, że pozwalają ćwiczyć określoną grupę mięś
więcej
 

Odwodzenie nogi w tył na suwnicy stojąc

Ćwiczenia z wykorzystaniem suwnicy polecane są osobom początkującym zwłaszcza gdy ćwiczymy na stosunkowo dużych ciężarach, bez asekuracji drugiej osoby.
więcej
 

Odwodzenie nogi w tył w skłonie z dźwignią

Ćwiczenia z wykorzystaniem dźwigni polecane są osobom początkującym zwłaszcza gdy ćwiczymy na stosunkowo dużych ciężarach, bez asekuracji drugiej osoby. Zaletą ćwiczenia na maszynach jest to, że pozwalają ćwiczyć określoną grupę mięś
więcej
 

Odwodzenie nogi w tył w skłonie z wyciągiem

Ćwiczenia z wyciągiem, to doskonały sposób na zmianę rutyny w naszych treningach. Ogromną zaletą ćwiczeń z linkami jest to, że w trakcie ruchu mięśnie cały czas są napięte.
więcej
 

Odwodzenie nogi w tył z dźwignią klęcząc

Ćwiczenia z wykorzystaniem dźwigni polecane są osobom początkującym zwłaszcza gdy ćwiczymy na stosunkowo dużych ciężarach, bez asekuracji drugiej osoby.
więcej
 

Odwodzenie nogi w tył z dźwignią leżąc

Ćwiczenie to pozwala rozwijać mięśnie czworogłowe i dwugłowe ud, oraz mięśnie pośladkowe.
więcej
 

Odwodzenie nogi w tył z dźwignią stojąc

Ćwiczenia z wykorzystaniem dźwigni polecane są osobom początkującym zwłaszcza gdy ćwiczymy na stosunkowo dużych ciężarach, bez asekuracji drugiej osoby. Zaletą ćwiczenia na maszynach jest to, że pozwalają ćwiczyć określoną grupę mię
więcej
 

Odwodzenie nogi w tył z dźwignią stojąc (z oparciem brzucha)

więcej
 

Odwodzenie nogi w tył z wyciągiem

Ćwiczenia z wyciągiem, to doskonały sposób na zmianę rutyny w naszych treningach. Ogromną zaletą ćwiczeń z linkami jest to, że w trakcie ruchu mięśnie cały czas są napięte.
więcej