loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  10 / 183

Nożyce ze sztangą

W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, mięśniami ud oraz wzmacniamy ramiona.
więcej
 

Adho mukha virasana - skłon do przodu w virasanie

Tą pozycję ćwiczymy na macie, w razie potrzeby używamy koca lub kostki dla wsparcia głowy. Asana ta przynosi ulgę bolącym plecom, rozciąga dolny odcinek pleców oraz biodra i pośladki. Pomaga wydłużyć boki tułowia. Działa uspokajająco i rel
więcej
 

Adho mukha-svanasana

Adho mukha-svanasana – jest to najpopularniejsza pozycja jogiczna nazywa się pies z głową w dół, dlatego że przypomina psa przeciągającego się z pyskiem w dół. Jest to ćwiczenie proste, wykonywane na macie. Działa bardzo ożywczo i energety
więcej
 

Ardha candrasana – pozycja ta przypomina półksiężyc

Ćwiczymy ją na macie bez użycia pomocy, przy problemach z utrzymaniem równowagi lub w trakie menstruacji wykonujemy ją przy ścianie. Asana ta jest niezmiernie korzystna dla rozwinięcia mięśni nóg, szczególnie dla osób z kontuzjami oraz wzmocni
więcej
 

Atlas mięśni - nogi

Poniżej prezentujemy grafikę przedstawiającą anatomię człowieka. Wiedząc gdzie są jakie mięśnie łatwiej będzie Wam ćwiczyć konkretną partię mięśni. W tym artykule skupiamy się na mięśniach nóg.
więcej
 

Baddha-konasana - pozycja spętanego kąta

Tą asanę ćwiczymy na macie, w klasycznym wariancie nie używamy żadnych pomocy. Dla początkujących i osób z ściągniętymi pachwinami zaleca się użycie złożonego koca pod pośladki oraz wykonywanie tego ćwiczenia przy ścianie. Pozycja ta ro
więcej
 

Bezpieczny przysiad ze sztangą

Przysiady ze sztangą to ważne ćwiczenie, mające na celu rozwój mięśni czworogłowych ud. Poza nogami ćwiczymy mięśnie pośladkowe, grzbietu brzucha.
więcej
 

Caturanga-dandasana – pozycja kija

Praktykowanie tej asany rozwija mięśnie całego ciała – naramienne, tułowia, pleców i nóg. Podczas ćwiczenia wzmacniamy nadgarstki i dodatkowo pobudzamy pracę narządów trawiennych. Wykonujemy ją na macie.
więcej
 

Ćwiczenie rozciągające mięsień czworogłowy uda. Stretching z piłką fitness.

Piłka ułatwia przyjęcie pozycji gwarantującej maksymalne rozciąganie mięśni i ścięgien. Ponadto odciąża stawy i działa relaksująco. Poniższe ćwiczenie można wykonywać na zakończenie każdego rodzaju treningu.
więcej
 

Ćwiczenie rozciągające mięśnie wewnętrzne ud. Stretching z piłką fitness.

Ćwiczenie to rozciąga mięśnie przywodziciele, znajdujące się po wewnętrznej stronie ud. Używamy ich do przesuwania nogi w kierunku lini środkowej ciała, wstawania i siadania. Korzyścią płynącą z uelastycznienia tej części uda pomoże nam
więcej