loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  60 / 183

Odwodzenie nogi w tył z dźwignią leżąc

Ćwiczenie to pozwala rozwijać mięśnie czworogłowe i dwugłowe ud, oraz mięśnie pośladkowe.
więcej
 

Odwodzenie nogi w tył z dźwignią stojąc

Ćwiczenia z wykorzystaniem dźwigni polecane są osobom początkującym zwłaszcza gdy ćwiczymy na stosunkowo dużych ciężarach, bez asekuracji drugiej osoby. Zaletą ćwiczenia na maszynach jest to, że pozwalają ćwiczyć określoną grupę mię
więcej
 

Odwodzenie nogi w tył z dźwignią stojąc (z oparciem brzucha)

więcej
 

Odwodzenie nogi w tył z wyciągiem

Ćwiczenia z wyciągiem, to doskonały sposób na zmianę rutyny w naszych treningach. Ogromną zaletą ćwiczeń z linkami jest to, że w trakcie ruchu mięśnie cały czas są napięte.
więcej
 

Odwrotne pompki na piłce

Ćwiczenie to można wykonywać na ławce, krześle czy murku w parku. Jednak wykonywanie go na piłce uaktywnia wszystkie partie ciała. Balansując na piłce poprawiasz równowagę, koordynację ruchową. Próbując zapanować nad toczącą się piłką
więcej
 

Padahastasana – pozycja w której stajemy stopami na dłoniach

Asana ta pomaga rozciągnąć tyły nóg oraz kręgosłup. Wykonując ją tonizujemy narządy jamy brzusznej dlatego polecana jest przy zaburzeniach trawiennych.
więcej
 

Padangusthasana – pozycja w której łapiemy się za paluchy

Asana ta pomaga rozciągnąć tyły nóg oraz kręgosłup. Wykonując ją tonizujemy narządy jamy brzusznej dlatego polecana jest przy zaburzeniach trawiennych.
więcej
 

Parsvottanasana – pozycja intensywnego rozciągania boków

W tym ćwiczeniu uelastyczniamy nogi, mięśnie i stawy biodrowe oraz kręgosłup. Doskonała dla osób pracujących ze sztywnością ciała.
więcej
 

Paścimottanasana

Paścimottanasana - skłon w przód, w tej asanie intensywnie rozciągany jest cały tył tułowia – nogi , pośladki oraz plecy. Ćwiczymy ją na macie, ewentualnie używając koca pod pośladki (panie w trakcie miesiączki, osoby z sztywnym dołem ple
więcej
 

Pełny przysiad z dźwignią

W przysiadach angażuje się całe ciało, nie tylko nogi. Jeżeli nawet jakiś mięsień nie jest włączony w aktywny ruch, to działa pasywnie i izometrycznie, oznacza to że i tak dostaje bodziec do wzrostu.
więcej