loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  70 / 183

Pionowe wyciskanie suwnicy jedną nogą

Ćwiczenie to pozwala rozwijać mięśnie czworogłowe i dwugłowe ud, oraz mięśnie pośladkowe. Wyciskanie nogami na suwnicy w znacznym stopniu pozwala odciążyć kręgosłup.
więcej
 

Pionowe wyciskanie suwnicy nogami

Ćwiczenie to pozwala rozwijać mięśnie czworogłowe i dwugłowe ud, oraz mięśnie pośladkowe. Wyciskanie nogami na suwnicy w znacznym stopniu pozwala odciążyć kręgosłup.
więcej
 

Pompki z wymachem nogi

To ćwiczenie to odmiana standardowych pompek. Różnica jaką wprowadzamy podczas wykonywania ćwiczenia to podniesienie jednej nogi do góry.
więcej
 

Prasarita-padottanasana – pozycja skłonu w przód w szerokim rozkroku

Ćwiczymy na macie, bez użycia pomocy. Jest to łatwa asana w której intensywnie rozciągamy ścięgna podkolanowe oraz mięśnie odwodzące. Praca koncentruje się na rozciąganiu i wzmacnianiu mięśni okołokregosłupowych oraz mięśni nóg. Dodatko
więcej
 

Przedni przysiad na suwnicy Smitha

Przysiad ze sztangą trzymana z przodu angażuje głównie mięśnie czworogłowe ud. W przypadku nauki ćwiczenia zaleca się rozpocząć od pustego gryfu. Serie właściwe poprzedzaj seriami rozgrzewkowymi.
więcej
 

Przerzut piłki za głowę

Ćwiczenie to na siłę i kontrolę zwykle pojawia się w sekwencjach pilatesu, jednak bez piłki. Jest ono wyzwaniem dla naszej siły i kontroli mięśni brzucha. Wzmacnia nogi i rozciąga plecy. Polecane dla tych którzy cierpią na dolegliwości kręgo
więcej
 

Przyciąganie kolan i ramion w leżeniu płasko

Jeżeli chcesz wzmocnić swoje mięśnie brzucha – warto zainteresować się tym ćwiczeniem, bo ono nadaje się do tego doskonale. A jak wiadomo, wzmocnienie tej partii mięśni, wiąże się z poprawą ich wyglądu. Chcesz mieć 6-ciopak? Przeczytaj j
więcej
 

Przysiad boczny z hantlami

Doskonałe ćwiczenie angażujące głównie mięsień obszerny i pośladkowy nogi oraz mięsień przywodziciel długi.
więcej
 

Przysiad boczny ze sztangą

W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, mięśniami ud oraz wzmacniamy ramiona.
więcej
 

Przysiad chodzony z hantlami

Ćwiczenie to wzmacnia mięśnie stawu skokowego, angażuje również mięśnie, które są używane podczas jazdy na rowerze, chodzeniu po schodach, może ono być modyfikowane poprzez zwiększanie obciążenia.
więcej