loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  80 / 183

Przysiad chodzony ze sztangą

W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, mięśniami ud oraz wzmacniamy ramiona.
więcej
 

Przysiad hack na suwnicy Smitha

Ćwiczenia z wykorzystaniem suwnicy polecane są osobom początkującym zwłaszcza gdy ćwiczymy na stosunkowo dużych ciężarach, bez asekuracji drugiej osoby. Zaletą ćwiczenia na maszynach jest to, że pozwalają ćwiczyć określoną grupę mięś
więcej
 

Przysiad hack ze sztangą

Doskonałe ćwiczenie angażujące głównie mięsień obszerny i pośladkowy oraz mięsień przywodziciel długi.
więcej
 

Przysiad na jednej nodze na suwnicy Smitha

Ćwiczenia z wykorzystaniem suwnicy polecane są osobom początkującym zwłaszcza gdy ćwiczymy na stosunkowo dużych ciężarach, bez asekuracji drugiej osoby. Zaletą ćwiczenia na maszynach jest to, że pozwalają ćwiczyć określoną grupę mięś
więcej
 

Przysiad na jednej nodze z dźwignią

Ćwiczenia z wykorzystaniem dźwigni polecane są osobom początkującym zwłaszcza gdy ćwiczymy na stosunkowo dużych ciężarach, bez asekuracji drugiej osoby. Zaletą ćwiczenia na maszynach jest to, że pozwalają ćwiczyć określoną grupę mię
więcej
 

Przysiad na jednej nodze z hantlami

Przysiad z hantlami na jednej nodze - ćwiczenie, które wzmacnia mięśnie nóg i kolan.
więcej
 

Przysiad na jednej nodze ze sztangą

W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, mięśniami ud oraz wzmacniamy ramiona.
więcej
 

Przysiad rodzielny na suwnicy Smitha

Ćwiczenia z wykorzystaniem suwnicy polecane są osobom początkującym zwłaszcza gdy ćwiczymy na stosunkowo dużych ciężarach, bez asekuracji drugiej osoby. Zaletą ćwiczenia na maszynach jest to, że pozwalają ćwiczyć określoną grupę mięś
więcej
 

Przysiad rodzielny z hantlami

W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, mięśniami ud oraz wzmacniamy ramiona.
więcej
 

Przysiad rozdzielny jednorącz z wyciągiem

W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, mięśniami ud oraz wzmacniamy ramiona.
więcej