loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  30 / 64

Mostek na piłce z ugięciem kolan

Ćwiczenie to jest zalecane dla wszystkich grup wiekowych, nawet dla osób starszych
więcej
 

Napinanie mięśni pośladków oraz wewnętrznych ud z użyciem piłki fitness

Świetne ćwiczenie dla tych, którzy chcą wzmocnić wewnętrzne mięśnie ud (mięsień krawiecki i smukły uda). Będziemy je wykonywać w 3 pozycjach.
więcej
 

Napinanie mięśni ud z jednoczesnym unoszeniem tułowia do brzuszków

Mięśnie brzucha to jedne z najważniejszych mięśni całego ciała. Nie tylko chronią narządy wewnętrzne, biorą też udział we wszystkich ruchach tułowia. Wzmacniając mięśnie brzucha uzyskasz płaski brzuch i zapewnisz kręgosłupowi mocne pod
więcej
 

Odwrotne pompki na piłce

Ćwiczenie to można wykonywać na ławce, krześle czy murku w parku. Jednak wykonywanie go na piłce uaktywnia wszystkie partie ciała. Balansując na piłce poprawiasz równowagę, koordynację ruchową. Próbując zapanować nad toczącą się piłką
więcej
 

Pompki z piłką - dla zaawansowanych

Pompki to absolutna klasyka i podstawa ćwiczeń ogólnorozwojowych oraz budowania mięśni klaty, ramion oraz barków. Tutaj jednak przedstawiamy inną kombinację, która zwiększa nacisk na klatkę piersiową, bardziej niż klasyczne ćwiczenia. Przez
więcej
 

Pompki z piłką gimnastyczną i ławką - dla zaawansowanych

Pompki z piłka gimnastyczną oraz ławką to bardzo zaawansowane ćwiczenie o wysokim poziomie trudności. Piłka do ćwiczeń jest bardzo niestabilna, dlatego do tego ćwiczenia jest potrzeba dużo siły, koordynacji dla utrzymania poprawnej postawy ora
więcej
 

Pompki z rękoma na ławce

Jest to ćwiczenie odwrotne do pompek z nogami na ławce. Wykonuje się je tak jak standardowe pompki tyle, że z rękoma na ławce. Jest ono prostsze gdyż odciąża ramiona, kładąc większy nacisk na biodra i nogi.
więcej
 

Pompki z rękoma na piłce - dla zaawansowanych

Jest to trudna odmiana klasycznych pompek. Nacisk na klatkę piersiową jest większyj niż w innych tradycyjnych ćwiczenia tego typu. Przez używanie piłki fitness, angażujesz mikro zmiany podczas balansowania, a to wzmocni mięśnie stabilizujące w
więcej
 

Pozycja kota z użyciem piłki fitness - stretching

Ćwiczenia rozciągające są bardzo ważną kwestią każdego zestawu ćwiczeń. Ponieważ tak jak nieużywane mięśnie się kurczą, również nierozciągane mięśnie, stawy i wiązadła zmniejszają zakres ruchu. Piłka to świetny przyrząd używany
więcej
 

Przerzut piłki za głowę

Ćwiczenie to na siłę i kontrolę zwykle pojawia się w sekwencjach pilatesu, jednak bez piłki. Jest ono wyzwaniem dla naszej siły i kontroli mięśni brzucha. Wzmacnia nogi i rozciąga plecy. Polecane dla tych którzy cierpią na dolegliwości kręgo
więcej