loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  40 / 64

Przysiady boczne z piłką fitness

W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, mięśniami ud oraz wzmacniamy ramiona. Proste do wykonania możemy włączyć do naszej codziennej rutyny. Potrzebować będziemy jedynie piłkę fitness i troszkę miejsca.
więcej
 

Przysiady z jedną nogą na piłce fitness

W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, mięśniami ud oraz wzmacniamy ramiona. Proste do wykonania możemy włączyć do naszej codziennej rutyny. Potrzebować będziemy jedynie piłkę fitness i troszkę miejsca.
więcej
 

Przysiady z piłką fitness

W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, mięśniami ud oraz wzmacniamy ramiona. Proste do wykonania możemy włączyć do naszej codziennej rutyny. Potrzebować będziemy jedynie piłkę fitness i troszkę miejsca.
więcej
 

Przysiady z piłką gimnastyczną i bocznym wymachem hantlami

Ćwiczenie powstało na bazie przysiadów z piłką gimnastyczną i przednim wymachem hantlami, jedyna różnica to wymach hantlami w bok, a nie w przód.
więcej
 

Przysiady z piłką gimnastyczną i kombinacją wymachów hantlami

Jest to bardzo zbliżone ćwiczenie do przysiadów z piłką gimnastyczną i przednim wymachem hantli, różni się samym sposobem podnoszenia hantli w trakcie ćwiczenia.
więcej
 

Przysiady z piłką gimnastyczną i przednim wymachem hantli

To rewelacyjne ćwiczenie ogólnorozwojowe będące bardziej zaawansowaną odmianą przysiadów z piłką gimnastyczną. Wykonuje się je dokładnie tak samo, tyle że dokładamy jeszcze element podnoszenia hantli.
więcej
 

Przysiady z piłką przy ścianie

To ćwiczenie to odmiana przysiadów z tą różnicą, że przy tym ćwiczeniu wykorzystujemy piłkę gimnastyczną w celu podparcia pleców.
więcej
 

Rozciąganie mięśni nóg w siadzie na piłce fitness

Ćwiczenie to poprawia elastyczność ścięgien podkolanowych oraz mięśni łydek. Stretching ten będziemy wykonywać w 2 seriach na każdą ze stron. Należy zwrócić uwagę na precycję aniżeli na szybkość wykonania powtórzeń.
więcej
 

Rozciągnięcie boczne przez przyciąganie opartego na piłce łokcia do tułowia

Ćwiczenie to poprawia stabilność ramion, jak również wzmacnia mięśnie pleców i rdzenia. Niestety nie jest zalecane dla osób cierpiących na schorzenia barków
więcej
 

Rozwinięty ślimak na piłce

Ćwiczenie to wzmacniające mięśnie ud, jest naturalną konsekwencją ślimaka na piłce fitness. Tym razem jednak nogi utrzymujemy w pozycji prostej podczas wykonywania ćwiczenia.
więcej