loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  64 / 64

Wznosy grzbietu - ćwiczenie z piłką

W tym ćwiczeniu piłka stanowi niestabilną podporę, wymuszając intensywną pracę mięśni tułowia. Pozwala nam uzyskać lepszy balans i koordynację ciała.
więcej
 

Wznosy nóg - wzmacnianie pośladków - ćwiczenie z piłką

Wznosy nóg na piłce fitness to kolejne z ćwiczeń, które ma na celu umocnienie dolnych części kręgosłupa jak również pośladków. Ćwiczenie to napina i rozciąga mięśnie odcinka lędźwiowego kręgosłupa, używając jako przeciwwagę unoszon
więcej
 

Wznosy nóg z piłką

Wznosy nóg z piłką to kolejne z ćwiczeń, które ma na celu wzmocnienie dolnej partii mięśni brzucha, jak również mięśni ud i pośladków.
więcej
 

Wznosy nóg z przerzutem piłki nad głową

Ćwiczenie to ukierunkowane jest na siłę i kontrolę, gdyż jest wyzwaniem dla siły naszych mięśni brzucha. Zwykle pojawia się w sekwencjach pilatesu, jednak bez piłki. Wzmacnia nogi i mięśnie rąk.
więcej