loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  7 / 7

Pompki na kolanach - dla początkujących

Ćwiczenia dla początkujących. Od pompek standardowych różni się ułożeniem nóg, podczas wykonywania ćwiczenia dla ułatwienia podpieramy się kolanami.
więcej
 

Pompki standardowe

Jedno z najprostszych ćwiczeń służących rozwojowi takich partii mięśni jak klatka piersiowa, barki oraz biodra i pośladki. Można je wykonywać zarówno w domu jak i w klubie.
więcej
 

Pompki z piłką - dla zaawansowanych

Pompki to absolutna klasyka i podstawa ćwiczeń ogólnorozwojowych oraz budowania mięśni klaty, ramion oraz barków. Tutaj jednak przedstawiamy inną kombinację, która zwiększa nacisk na klatkę piersiową, bardziej niż klasyczne ćwiczenia. Przez
więcej
 

Pompki z rozpostartymi nogami - dla początkujących

To ćwiczenie to odmiana standardowych pompek. Wykonanie ćwiczenia różni się jedynie faktem, że zamiast złączonych stóp rozstawiamy je na szerokość barków, taka pozycja przenosi środek ciężkości.
więcej
 

Przeciwstawne wymachy rąk i nóg

Jest to odmiana ćwiczenia Ptak-Pies, tyle że wykonujemy ją na leżąco. To jedno z wielu ćwiczeń nastawionych na rozwój pleców, bioder i pośladków.
więcej
 

Ptak-Pies

To ćwiczenie do wykonywania zarówno w domu jak i klubie. Do wykonania potrzebujemy tylko matę, natomiast korzyści płynące z wykonywania tego ćwiczenia są bardzo duże. Rozwija ono mięśnie pleców, brzucha oraz bioder i pośladków.
więcej
 

Superman

To znakomite ćwiczenie dla osób które spędzają dużo czasu w samochodzie lub pracują na siedząco. Taki tryb życia często obciąża dolną część kręgosłupa. Ćwiczenie to rozwija dolną część pleców, co zapobiegnie w przyszłości bólom
więcej