loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  10 / 17

Adho mukha-svanasana

Adho mukha-svanasana – jest to najpopularniejsza pozycja jogiczna nazywa się pies z głową w dół, dlatego że przypomina psa przeciągającego się z pyskiem w dół. Jest to ćwiczenie proste, wykonywane na macie. Działa bardzo ożywczo i energety
więcej
 

Ardha candrasana – pozycja ta przypomina półksiężyc

Ćwiczymy ją na macie bez użycia pomocy, przy problemach z utrzymaniem równowagi lub w trakie menstruacji wykonujemy ją przy ścianie. Asana ta jest niezmiernie korzystna dla rozwinięcia mięśni nóg, szczególnie dla osób z kontuzjami oraz wzmocni
więcej
 

Garudasana

Garudasana – Garuda znaczy orzeł. Jest to pozycja stojąca równoważna, do jej wykonania potrzebujemy matę. Doskonale wpływa na rozciągnięcie bioder, wzmocnienie mięśni nóg i kostek. Uczy nas zachowania równowagi i koncentracji umysłu. Ma dzi
więcej
 

Padahastasana – pozycja w której stajemy stopami na dłoniach

Asana ta pomaga rozciągnąć tyły nóg oraz kręgosłup. Wykonując ją tonizujemy narządy jamy brzusznej dlatego polecana jest przy zaburzeniach trawiennych.
więcej
 

Padangusthasana – pozycja w której łapiemy się za paluchy

Asana ta pomaga rozciągnąć tyły nóg oraz kręgosłup. Wykonując ją tonizujemy narządy jamy brzusznej dlatego polecana jest przy zaburzeniach trawiennych.
więcej
 

Parsvottanasana – pozycja intensywnego rozciągania boków

W tym ćwiczeniu uelastyczniamy nogi, mięśnie i stawy biodrowe oraz kręgosłup. Doskonała dla osób pracujących ze sztywnością ciała.
więcej
 

Prasarita-padottanasana – pozycja skłonu w przód w szerokim rozkroku

Ćwiczymy na macie, bez użycia pomocy. Jest to łatwa asana w której intensywnie rozciągamy ścięgna podkolanowe oraz mięśnie odwodzące. Praca koncentruje się na rozciąganiu i wzmacnianiu mięśni okołokregosłupowych oraz mięśni nóg. Dodatko
więcej
 

Tadasana – pozycja góry

Jest to podstawowa asana w jodzie. Jest łatwa do wykonania, nie wymaga użycia żadnych pomocy. Zazwyczaj zaczynamy i kończymy ta pozycją większość asan. Prawidłowe jej wykonanie wpływa na poprawę postawy ciała, wzmacnia mięsnie nóg oraz zmnie
więcej
 

Urdva hastasana – pozycja stojąca z rękoma podniesionymi do góry

Doskonała na początek dnia lub ćwiczeń. Rozciąga całe ciało od stóp aż po koniuszki palców. Pozwala wzmocnić mięśnie nóg, uelastycznić kręgosłup oraz otworzyć barki. Prawidłowe jej wykonanie pomaga poprawić postawę ciała i skorygowa
więcej
 

Utkatasana

Utkatasana – słowo Utkata oznacza potężny, srogi. Pozycja ta wzmacnia i rozwija mięśnie nóg, rozciąga dolny odcinek kręgosłupa i pomaga w otworzeniu obręczy barkowej. Bardzo dobrze działa na wewnętrzne organy. Wykonujemy ją na macie.
więcej