loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  30 / 55

Dlaczego warto być aktywnym

Czy wiesz, że będąc aktywnym wzmacniasz serce, mózg, układ oddechowy, układ krążenia,układ kostno-stawowy i układ nerwowy?!
więcej
 

Dobre praktyki treningowe

Kiedy mówimy o programach treningowych, zazwyczaj mamy na myśli dwa ich rodzaje: na rzeźbę i na masę.
więcej
 

Doskonałe ćwiczenia w podporze przodem

Przedstawiamy 7 ćwiczeń wykonywanych w podporze przodem na przedramionach. Ćwiczenia w podporze to prosty a zarazem doskonały sposób na wzmocnienie i wyrzeźbienie mięśni brzucha, gwarancja stabilnego i mocnego kręgosłupa i tułowia oraz...
więcej
 

Fitness a zdrowe stawy

Zdrowy styl życia to najlepszy sposób na pozostawanie w dobrej formie fizycznej, świetną figurę i doskonałe samopoczucie. Co zrobić jednak, gdy współpracy odmawiają nam... stawy? Musimy zdawać sobie sprawę, że intensywny trening jest dla nich
więcej
 

Funkcjonalne ćwiczenia z użyciem ciężaru własnego ciała

Wykorzystując funkcjonalność treningu i ciężar swojego ciała możesz szybko wrócić do formy.
więcej
 

Jak długo należy ćwiczyć na rowerze treningowym?

Regularna aktywność fizyczna przynosi wiele korzyści. Ćwiczenia cardio, takie jak jazda na rowerze stacjonarnym, wymagają od nas ciągłego poruszania się przez znaczny okres czasu. To jak długo należy jeździć na rowerze stacjonarnym, zależy od
więcej
 

Jak przygotować się do letnich sportów - cz.3 bieganie

Jak się przygotować do joggingu i jakie wybrać akcesoria do biegania.
więcej
 

Jak przygotować się do wakacyjnych sportów - cz.1 Windsurfing

Zanim wskoczysz na deskę windsurfingową wzmocnij swoje mięśnie głębokie odpowiadające za stabilizację w ruchach koordynacyjnych, dzięki temu unikniesz także niechcianych kontuzji.
więcej
 

Jak przygotować się do wakacyjnych sportów - cz.2 Triathlon

Jak się przygotować do wieloboju.
więcej
 

Jakie części ciała wyćwiczysz na orbitreku?

Trenażer eliptyczny może być jednym z najbardziej przyjaznych urządzeń treningowych. Wszystko, co trzeba zrobić, to wejść na pedały i zacząć chodzić lub biegać. Jako, że w trakcie ćwiczeń nie odrywamy stóp od pedałów, nie istnieje ryzyk
więcej