loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  40 / 55

Jakie mięśnie rozwijamy ćwicząc na wioślarzu?

Wiosłowanie to praca całego systemu stawów i mięśni w naszym ciele. Jest to forma aktywności o niskim obciążeniu, będąca jednocześnie sportem i rodzajem ćwiczeń, wiosłowanie angażuje wiele różnych grup mięśni. Dzięki jednoczesnej pracy
więcej
 

Jędrne pośladki - 5 minutowy zestaw ćwiczeń z piłką fitness

Przedstawiam poniżej bardzo prosty i krótki zestaw ćwiczeń dla tych którzy chcą mieć idealne pośladki. Będziesz potrzebować jedynie piłkę fitness i matę do ćwiczeń. Wzmacniamy pośladki oraz mięśnie ud. Zanim rozpoczniesz ćwiczyć pamię
więcej
 

Modelujemy mięśnie brzucha - 10 minutowy zestaw ćwiczeń z piłką fitness

Jeśli zależy nam na szybkim wzmocnieniu mięśni powinniśmy ćwiczyć codziennie, ale przede wszystkim regularnie. Trening z piłką zacznij zawsze od porządnej rozgrzewki, unikniesz dzięki temu niepotrzebnych kontuzji i naciągnięcia mięśni. Poni
więcej
 

Nie trzymaj uchwytów bieżni!

Trzymanie poręczy bieżni podczas ćwiczeń jest błędem, bez względu na wzrost, wiek, doświadczenie, wagę czy cele treningowe. Dopuszczalne jest krótkie złapanie, by sprawdzić puls, czy gdy chcemy się na chwilkę odwrócić.
więcej
 

Orbitrek – poradnik kupującego

Sprzedaż orbitreków wzrasta z roku na rok. W związku z powiększaniem się tego segmentu rynku urządzeń fitness ilość dostępnych orbitreków jest bardzo duża. Jak zatem wybrać taki, który spełni nasze oczekiwania?
więcej
 

Piłka fitness - dobra dla każdego

Piłka fitness to akcesorium znane od wielu lat. Co jednak ciekawe, nie dość, że piłka przetrwała próbę czasu, to dodatkowo staje się coraz popularniejsza. Spotkać można ją już nie tylko w domach, ale także na zajęciach fitness, aerobiku, w
więcej
 

Plan treningu z użyciem wioślarza

Praca na wioślarzu należy do jednych z najbardziej efektywnych ćwiczeń. Ponadto korzyści płynące z ćwiczeń na wioślarzu przekraczają niemalże dwukrotnie inne ćwiczenia cardio!
więcej
 

Proste ćwiczenia aerobowe do wykonania w domu

Chcąc pozostawać w dobrej formie, należy wykonywać co najmniej 150 minut aerobicu lub ćwiczeń cardio tygodniowo. Na szczęście nie musimy posiadać wykupionego karnetu na siłownię, by być aktywnym fizycznie. Istnieje cała masa ćwiczeń, które
więcej
 

Przegląd ćwiczeń cardio

Ćwiczenia cardio są obecnie jednymi z najbardziej popularnych typów ćwiczeń na utrzymywanie dobrej kondycji fizycznej, jak i na zgubienie zbędnych kilogramów. Na określenie ćwiczeń cardio używa się również nazwy „ćwiczenia aerobowe”. Sw
więcej
 

Rower treningowy wciąż w modzie!

Wielu z nas posiada rowery treningowe, nawet jeśli kupiliśmy je na fali wielkiego boomu na te urządzenia jeszcze w latach 90-tych, to pewnie dziś stoi gdzieś w garażu, piwnicy lub na strychu.
więcej