loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  55 / 55

Uwaga na kontuzje - cz.2 Jak uniknąć urazów podczas ćwiczeń

Nasz ekspert radzi jak uniknąć kontuzji podczas treningów. Rozgrzewka to podstawa!
więcej
 

Uwaga na kontuzje - cz.3 Pierwsza pomoc przy kontuzji na treningu

Nasz ekspert radzi jak uniknąć kontuzji podczas treningów i jak udzielić pierwszej pomocy!
więcej
 

Walcz o kondycję i zdrowie przez cały rok

Jesień i zima to taki okres, który sprzyja lenistwu. Bo czyż nie jest przyjemnie po powrocie z pracy zakopać się w kocach z gorącą czekoladą i ulubioną książką? Owszem, ale potem znów wczesną wiosną wpadamy w panikę i...
więcej
 

Zajęcia siłowe dla kobiet. Jakie wybrać?

Najwyższy czas pożegnać się z mitem, że ćwiczenia siłowe służą wyłącznie nabraniu masy mięśniowej. Jeśli chcesz nie tylko ukształtować swoją sylwetkę, ale i zdecydowanie przyśpieszyć metabolizm – to trening właśnie dla ciebie. Dow
więcej
 

Zalety treningów z użyciem wioślarza

Już w 1876 roku sportowcy używali wioślarzy, by pracować nad wytrzymałością przy wiosłowaniu, ćwiczyć technikę, czy też dla utrzymania kondycji. Jednym z projektantów pierwszych wioślarzy przeznaczonych do użytku wewnętrznego był W. B. Cu
więcej