loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  6 / 6

Baddha-konasana - pozycja spętanego kąta

Tą asanę ćwiczymy na macie, w klasycznym wariancie nie używamy żadnych pomocy. Dla początkujących i osób z ściągniętymi pachwinami zaleca się użycie złożonego koca pod pośladki oraz wykonywanie tego ćwiczenia przy ścianie. Pozycja ta ro
więcej
 

Dandasana - to pozycja kija

Jest to podstawowa asana dla wszystkich pozycji siedzących i wygięć w przód. Wykonujemy ją na macie bez użycia pomocy, tylko w niektórych przypadkach siadamy na złożonym kocu - panie w trakcie miesiączki, w ciąży lub u osób z problemami z
więcej
 

Supta-baddha-konasana

Supta-baddha-konasana – supta znaczy leżący, ta asana to wariant baddha-konasany wykonywany w leżeniu na plecach. Wykonujemy ja na macie, czasem można użyć złożonego koca pod plecy lub wałka, koca pod głowę, 2 kostek oraz paska. Pomaga w rozl
więcej
 

Svastikasana – pozycja znaku pomyślności

Jest to siad skrzyżny, wykonywany na macie lub na złożonym kocu. Pomaga rozluźnić pachwiny, otworzyć biodra oraz wzmacnia mięśnie całego tułowia.
więcej
 

Upavistha-konasana - pozycja posadzonego kąta

W sanskrycie upavistha znaczy posadzony. W tej asanie rozciągamy nogi w siedzeniu. Tak jak każdy siad w jodze klasycznie wykonujemy pozycję tylko na macie, natomiast w przypadku problemów z plecami, miesiączki czy ciąży siadamy na złożonym kocu.
więcej
 

Virasana

Virasana - w sanskrycie Vira znaczy dzielny, bohater. Pozycja ta przypomina siedzącego wojownika. Ćwiczymy ją na macie, ewentualnie używając podpórki pod pośladki. Oddziaływanie tej asany na ciało to przede wszystkim rozciąganie szczytów ud,
więcej