loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  9 / 9

Adho mukha virasana - skłon do przodu w virasanie

Tą pozycję ćwiczymy na macie, w razie potrzeby używamy koca lub kostki dla wsparcia głowy. Asana ta przynosi ulgę bolącym plecom, rozciąga dolny odcinek pleców oraz biodra i pośladki. Pomaga wydłużyć boki tułowia. Działa uspokajająco i rel
więcej
 

Adho mukha-svanasana

Adho mukha-svanasana – jest to najpopularniejsza pozycja jogiczna nazywa się pies z głową w dół, dlatego że przypomina psa przeciągającego się z pyskiem w dół. Jest to ćwiczenie proste, wykonywane na macie. Działa bardzo ożywczo i energety
więcej
 

Janu-sirsasana - skłon w przód w którym głowa umieszczana jest na kolanie

Ćwiczymy ja na macie, można użyć: paska, koca pod pośladki lub podpórkę pod głowę jako pomocy, gdy trudno wykonać pozycję. Ćwicząc tą asanę mocno rozciągamy tyły nóg oraz plecy, dodatkowo wzmacniamy mięśnie nóg. Asana ta pomaga na b
więcej
 

Padahastasana – pozycja w której stajemy stopami na dłoniach

Asana ta pomaga rozciągnąć tyły nóg oraz kręgosłup. Wykonując ją tonizujemy narządy jamy brzusznej dlatego polecana jest przy zaburzeniach trawiennych.
więcej
 

Padangusthasana – pozycja w której łapiemy się za paluchy

Asana ta pomaga rozciągnąć tyły nóg oraz kręgosłup. Wykonując ją tonizujemy narządy jamy brzusznej dlatego polecana jest przy zaburzeniach trawiennych.
więcej
 

Paścimottanasana

Paścimottanasana - skłon w przód, w tej asanie intensywnie rozciągany jest cały tył tułowia – nogi , pośladki oraz plecy. Ćwiczymy ją na macie, ewentualnie używając koca pod pośladki (panie w trakcie miesiączki, osoby z sztywnym dołem ple
więcej
 

Prasarita-padottanasana – pozycja skłonu w przód w szerokim rozkroku

Ćwiczymy na macie, bez użycia pomocy. Jest to łatwa asana w której intensywnie rozciągamy ścięgna podkolanowe oraz mięśnie odwodzące. Praca koncentruje się na rozciąganiu i wzmacnianiu mięśni okołokregosłupowych oraz mięśni nóg. Dodatko
więcej
 

Tryanga-mukhaikapada pascimottanasana – skłon w przód, w którym uaktywniamy stopy, kolana i pośladki

Wykonujemy ją na macie, używamy pomocy takich jak złożony koc pod pośladek, pasek, ewentualnie podpórki pod głowę. W tej pozycji rozciągamy tył nog oraz plecy. Ćwicząc tą asanę wspomagamy kolana oraz kostki.
więcej
 

Uttanasana - jest to pozycja w której intensywnie rozciągane są nogi oraz plecy

Jest łatwa do wykonania, ćwiczymy na macie lub na podłodze. Asana poza działaniem wydłużającym mięśnie uśmierza bóle brzucha, wspomaga trawienie oraz bóle brzucha podczas miesiączki. Poleca się wykonywanie jej dla wyciszenia i uspokojenia u
więcej