loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  10 / 86

Nożyce ze sztangą

W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, mięśniami ud oraz wzmacniamy ramiona.
więcej
 

Arnoldki - wyciskanie hantli w pionie na siedząco

Kulturyści uwielbiają to ćwiczenie, ponieważ izoluje zarówno przednie jak i boczne partie mięśni barków. Dzieje się to dzięki obniżanie sztangielek stopniowo w dół przed sobą. To proste ćwiczenie pozwala na wielki zasięg ruchu ciała, prze
więcej
 

Arnoldki - wyciskanie hantli w pionie na stojąco

Arnoldki na stojąco – bardzo popularne ćwiczenie w profesjonalnych siłowniach oraz też tych domowych. Izoluje zarówno przednie jak i boczne partie mięśni barków. Dzieje sie to dzięki obniżanie sztangielek stopniowo w dół przed sobą. To pros
więcej
 

Bezpieczny przysiad ze sztangą

Przysiady ze sztangą to ważne ćwiczenie, mające na celu rozwój mięśni czworogłowych ud. Poza nogami ćwiczymy mięśnie pośladkowe, grzbietu brzucha.
więcej
 

Brzuszki na ławce skośnej z hantlami

Dodawanie oporu do ćwiczeń jest zawsze dobrym sposobem na zwiększenie jego trudności w ćwiczeniach na mięśnie brzucha. Wypróbuj hantle przy brzuszkach na ławce skośnej, a zdecydowanie poprawisz efekty w tym ćwiczeniu. Jak zwykle w takim przypad
więcej
 

Brzuszki na ławce skośnej ze sztangą

Wykonywanie brzuszków na ławce skośnej ze sztangą, to właściwie dalszy krok takich ćwiczeń bez użycia sztangi. Decydując się na dodatkowe obciążenie zwiększamy opór podczas wykonywania tego ćwiczenia. Dzięki temu jest ono bardziej efektyw
więcej
 

Martwy ciąg z hantlami na jednej nodze

Martwy ciąg jest dobrym ćwiczeniem złożonym dla dolnych i górnych części ciała. Jednak martwy ciąg na jednej nodze wznosi to ćwiczenie na następny poziom. Dlatego przed przystąpieniem upewnij sie, że masz już opanowaną wersje podstawową. W
więcej
 

Martwy ciąg z hantlami na prostych nogach

Jeżeli preferujesz ćwiczenia z hantlami i chcesz rozwinąć mięśnie grzbietu. To ćwiczenie będzie dla Ciebie idealne. Jest to odmiana ćwiczenia ze sztangą. Pamiętaj by najpierw użyć minimalnego obciążenia dla sprawdzenia swoich możliwości,
więcej
 

Martwy ciąg z hantlem

Ćwiczenie przeznaczone i polecane dla tych, którzy chcą rozwinąć odpowiednio mięśnie pleców. Jeżeli już decydujesz się na to ćwiczenie po raz pierwszy, pamiętaj by użyć minimalnego obciążenia i sprawdzić swoje możliwości. Wykonaj takż
więcej
 

Martwy ciąg ze sztangą

Ćwiczenie przeznaczone dla zaawansowanych i polecane dla tych, którzy rozwinęli odpowiednio mięśnie pleców. Jeżeli już decydujesz sie na to ćwiczenie po raz pierwszy, pamiętaj by użyć minimalnego obciążenia i sprawdzić swoje możliwości. W
więcej