loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  30 / 86

Prostowanie ramienia z hantlem w opadzie tułowia

Wielu ludzi chcących wytrenować swoje mięśnie trójgłowe wybiera właśnie to ćwiczenie. Dlaczego? Ponieważ podczas jego wykonywania faktycznie czuć pracę tych mięśni, zwłaszcza, gdy do ćwiczenia doda się obrót i ściśnięcie ręki kiedy r
więcej
 

Przysiad boczny ze sztangą

W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, mięśniami ud oraz wzmacniamy ramiona.
więcej
 

Przysiad chodzony ze sztangą

W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, mięśniami ud oraz wzmacniamy ramiona.
więcej
 

Przysiad rozdzielny ze sztangą

W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, mięśniami ud oraz wzmacniamy ramiona.
więcej
 

Przysiady - szybka kombinacja z hantlami

Dla szybkiego ćwiczenia cardio, wymachuj jak najszybciej potrafisz hantlami. Podczas całego ćwiczenia nie odkładasz obciążników, tylko trzymasz je w swoich rękach.
więcej
 

Przysiady wykroczne ze sztangą

W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, mięśniami ud oraz wzmacniamy ramiona.
więcej
 

Przysiady z ciężką sztangą

Jeżeli wykonasz to ćwiczenie dobrze, to stanie się najchętniej wykonywanym na siłowni lub w domu. Niestety, jeżeli wykonasz je źle, to będzie to prawdopodobnie ostatni raz, kiedy je zrobisz. Podczas jednego powtórzenia, ćwiczenie pracuje nad mi
więcej
 

Przysiady z hantlami

Jest to podstawowa odmiana standardowych przysiadów z wykorzystaniem hantli w celu zwiększania wagi a co się z tym wiąże lepszych efektów.
więcej
 

Przysiady z lekką sztangą

Przysiady są prawdopodobnie najbardziej korzystnym ćwiczeniem, jakie możesz wykonać w domu, klubie fitness lub siłowni. Z duża gamą ruchów ciała wykonywanych podczas tego ćwiczenia, zaangażowane jest wiele grup mięśni w nogach, rdzeniu i gór
więcej
 

Przysiady z piłką gimnastyczną i bocznym wymachem hantlami

Ćwiczenie powstało na bazie przysiadów z piłką gimnastyczną i przednim wymachem hantlami, jedyna różnica to wymach hantlami w bok, a nie w przód.
więcej