loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  50 / 86

Uginanie nadgarstków w podchwycie z hantlami

Jest to podstawowe ćwiczenie jeśli chcemy zbudować siłę i móc podnosić ciężary. Wyjaśniamy tutaj jak prawidłowo wykonywać to ćwiczenie, które ma sprawić, że przedramiona będą silniejsze, a wykonywane później ćwiczenia siłowe stabilni
więcej
 

Uginanie nadgarstków w podchwycie ze sztangą

To jedno z tych ćwiczeń, które warto wykonywać jeśli chce się mieć silne przedramiona, które zapewniają później większe możliwości podczas ćwiczeń z użyciem sporych ciężarów. To ćwiczenie należy właśnie do tej grupy. Nie należy r
więcej
 

Uginanie ramienia z hantlem na „modlitewniku”

Ćwiczenie to jest wariacją zwykłego uginania ramion z hantlem. Jednak tutaj opierając ramię na „modlitewniku” mamy lepszą stabilizację, a to przekłada się na precyzyjniejsze wykonywanie tego ćwiczenia. Nie wspominając, że jest to urozmaice
więcej
 

Uginanie ramienia z hantlem w siadzie z ręką opartą o kolano

Ćwiczenie to jest znane od lat 70-tych, a swoją popularność zawdzięcza nie tylko łatwości wykonania, ale także ogromnej zalecie jaką jest możliwość pracowania nad każdym bicepsem osobno. Wyrównana siła w bicepsach oznacza zwiększoną sił
więcej
 

Uginanie ramion z hantlami na „modlitewniku” w pozycji leżącej

Ponownie uginamy ramiona z hantlami, by budować silne i duże bicepsy. Tym razem jest to wersja z użyciem „modlitewnika” lub ławki skośnej. Uważamy, że lepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z ławki, ponieważ wykonanie tego ćwiczenia będzie
więcej
 

Uginanie ramion z hantlami podchwytem

Zaletą tego ćwiczenia jest fakt, że dzięki niemu oddziałujemy na każdy biceps z osobna. Jest ono stosowane z powodzeniem przez ćwiczących już od wielu lat i pozwala na uzyskanie doskonałych rezultatów. Dlaczego właśnie to ćwiczenie? Poniewa
więcej
 

Uginanie ramion z hantlami podchwytem na ławce skośnej

Ćwiczenie to należy do jednych z najbardziej efektywnych sposobów na powiększenie siły i wielkości mięśnia dwugłowego ramienia. Kładzie ono szczególnie mocny nacisk na biceps, dlatego może stanowić podstawę w ćwiczeniach mających na celu p
więcej
 

Uginanie ramion z hantlami uchwytem „młotkowym”

Tutaj dowiesz się jak prawidłowo wykonywać uginanie ramion z hantlami uchwytem „młotkowym”. W tym ćwiczeniu uginasz ramiona obciążone hantlami, bez skręcania rąk w trakcie podnoszenia – dokładnie tak, jakbyś używał młotka – stąd te
więcej
 

Uginanie ramion ze sztangą na „modlitewniku”

Jeśli nigdy dotąd nie wykonywałeś tego ćwiczenia, to uważaj – biceps będzie bolał. Choć główny nacisk położony jest na mięśnie ramienne, to największą pracę wykonuje tutaj biceps. Dzięki temu jest w stanie urosnąć szybko i uzyskać
więcej
 

Uginanie ramion ze sztangą na „modlitewniku” w pozycji leżącej

Mamy do czynienia z wariacją na temat uginania ramion na „modlitewniku”. W tej pozycji dodatkowo angażujemy mięśnie pleców. Reszta pozostaje bez zmian – główną rolę odgrywają mięśnie ramienne, ale i tak najwięcej roboty mają bicepsy.
więcej