loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  80 / 86

Wyciskanie hantli w pionie

Ćwiczenia z hantlami daje więcej rezultatów niż ćwiczenia na maszynach. Użycie ciężarków podczas tego ćwiczenia na stojąco lub siedząco będzie wymagało od Twojego ciała siły w nogach i rdzeniu. Wyciskanie sztangielek na stojąco izoluje mi
więcej
 

Wyciskanie hantli w pionie jedną ręką

Jest to alternatywne ćwiczenie do „wyciskania sztangielek w pionie”, które izoluje jedną stronę ciała. Pracuje nad mięśniami naramiennymi, czworobocznymi pleców oraz triceps. Dodatkowo, jeżeli czujesz, że jedna ze stron twojego ciała jest s
więcej
 

Wyciskanie sztangi na ławce poziomej

Jest to jedno z podstawowych ćwiczeń rozwijających mięśnie klatki piersiowej przy wykorzystaniu sztangi. Poza budowaniem naszej klaty dba również o prawidłowe funkcjonowanie mięsni barków oraz ramion. Zanim przystąpisz do ćwiczenia porządnie
więcej
 

Wyciskanie sztangi na ławce skośnej głową w dół

Jest to jedno z podstawowych ćwiczeń rozwijających dolne partie mięśni klatki piersiowej przy wykorzystaniu sztangi. Poza budowaniem naszej klaty dba również o prawidłowe funkcjonowanie mięsni barków oraz ramion. Zanim przystąpisz do ćwiczenia
więcej
 

Wyciskanie sztangi na ławce skośnej głową w górę

Jest to jedno z podstawowych ćwiczeń rozwijających górne partie mięśni klatki piersiowej przy wykorzystaniu sztangi. Poza budowaniem naszej klaty dba również o prawidłowe funkcjonowanie mięsni barków oraz ramion. Zanim przystąpisz do ćwiczeni
więcej
 

Wyciskanie sztangi na ławce skośnej w uchwycie wąskim głową w górę

Kolejne z ćwiczeń pozwalających na doskonałe wyćwiczenie mięśni trójgłowych ramion. Jest ono bardzo ciekawe, a jego niewątpliwą zaletą jest fakt, że mogą je wykonywać osoby o różnych stopniach zaawansowania.
więcej
 

Wyciskanie sztangi na ławce w uchwycie wąskim

Ćwiczenie to jest bardzo zbliżone do zwykłego wyciskania sztangi, jednak tutaj sztangę należy chwycić stosunkowo wąsko – na szerokość ramion.
więcej
 

Wyciskanie sztangi na maszynie w uchwycie wąskim

Jest to ćwiczenie z użyciem Maszyny Smitha, urządzenie ma chyba tyle samo zwolenników ilu przeciwników. Wielu twierdzi, że na tej maszynie nie można dźwigać naprawdę dużych ciężarów, ponieważ zmusza nas ona do nienaturalnego ich podnoszenia
więcej
 

Wyciskanie sztangi sprzed głowy na siedząco

Jest to inna wariacja wyciskania "żołnierskiego", którą wykonujemy na siedząco. Rewelacyjne ćwiczenie na barki, ale tak jak w przypadku wersji stojącej, nie poleca się go amatorom. Powód jest prosty – szybka kontuzja pleców podczas z
więcej
 

Wyciskanie sztangi sprzed głowy na stojąco

To ćwiczenie zwane także wyciskaniem „wojskowym” lub „żołnierskim” jest jednym z podstawowych ćwiczeń na mięśnie barków. Nie poleca się go jednak początkującym, ponieważ źle wykonywane może prowadzić do kontuzji.
więcej