loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  10 / 18

ATLAS TRENINGOWY

Atlas to wielofunkcyjny sprzęt do wykonywania wielu rodzajów ćwiczeń. Dzięki wielofunkcyjności atlasu, można urozmaicić trening oraz rozwijać wiele partii mięśni.
więcej
 

BIEŻNIA

Bieżnia to urządzenie pozwalające naturalnie stymulować nasze ciało odwzorowując warunki jakie zachodzą podczas biegania. Niewątpliwą zaletą bieżni jest fakt, że można trenować na niej w domu, o dowolnej porze dnia i niezależnie od pogody.
więcej
 

EKSPANDERY I GUMY

Gumy elastyczne i ekspandery to bardzo proste narzędzia wykorzystywane do wzmacniania wszystkich partii mięśniowych: nóg, pleców, barków, ramion, brzucha, klatki piersiowej itd.
więcej
 

GRYFY

Gryf to część sztangi, na którą mocowane są obciążenia. Gryf niewątpliwie stanowi podstawowy przyrząd w wyposażeniu każdej siłowni.
więcej
 

HANTLE I ODWAŻNIKI

Trening z obciążeniem, czy to będą odważniki czy hantle, daje możliwość ćwiczenia całego ciała bez użycia skomplikowanych maszyn to treningu fitness. Hantle dodatkowo intensyfikują inne rodzaje treningu.
więcej
 

KAMIZELKA TRENINGOWA

Kamizelki obciążeniowe znajdują zastosowanie w każdej dyscyplinie sportowej - w sportach walki, w fitnesie, podczas joggingu, w treningu silowym, czy przy wspomaganiu spalania tkanki tłuszczowej.
więcej
 

ŁAWKA TRENINGOWA

Na ławki do ćwiczeń składają się m.in. ławki pod sztangę, ławki wolnostojące, ławki wielofunkcyjne, ławki proste, skośne, regulowane, ławki do wyciskania i brzuszków. Ogólnie rzecz ujmując ławki są przyrządem do ćwiczenia mięśni brz
więcej
 

MATA

Mata jest niezbędna w wielu rodzajach ćwiczeń. Ćwiczenia na macie przynoszą równie dobre efekty, co te wykonywane na sprzęcie fitness.
więcej
 

OBCIĄŻENIA

Obciążenia kulturystyczne to niezbędny element w każdej siłowni. To masywne, toczone, żeliwne ciężary o różnych wagach. Obciążenia do sztangi można używać z różnymi rodzajami gryfów.
więcej
 

OBCIĄŻNIKI

Użycie obciążników podczas wszelkiego treningów, czy jest to aerobik, pilates, czy jogging, powoduje zwiększenie intensywności ćwiczeń. Jeśli ćwiczysz na maszynach fitness i zależy Ci na zwiększeniu wysiłku nóg lub rąk bez zmiany sprzętu
więcej