loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  60 / 72

Superman na piłce

Wspaniałym ćwiczeniem wzmacniającym dolne partie pleców oraz pośladki to tzw. Superman – unoszenie przeciwległej ręki i nogi leżąc na brzuchu. Wykonywane na piłce odciąża stawy podczas treningu wzmacniając mięśnie brzucha i grzbietu oraz
więcej
 

Ślimak na piłce

Ślimak to ważne ćwiczenie na równowagę i wzmocnienie mięśni. Wykonane poprawnie kształtuje nie tylko nasze górne i dolne mięśnie brzucha, ale i nasz rdzeń.
więcej
 

Toczenie piłki

Ćwiczenie bicepsa poprzez toczenie piłki na ścianie jest świetną alternatywą dla tych, którzy nie lubią bądź nie mogą ćwiczyć z obciążeniem hantli/ciężarków. Zdziwicie się, jak łatwo można ćwiczyć mięśnie ramion bez używania obci
więcej
 

Toczenie piłki fitness w pozycji Plie

W przeszłości nazywane ‘wiatrakiem’ to ćwiczenie angażuje przede wszystkim mięśnie ud. Plie to francuskie określenie dla pracy nóg, stosowane w tańcu klasycznym, które można przetłumaczyć na język poski jako przysiad. Wykonuje się je w
więcej
 

Toczenie piłki na siedząco

Siedząc na piłce nie jesteśmy stabilni. Oznacza to, że zarówno mięśnie brzucha, jak i inne niewielkie mięśnie położone wzdłuż kręgosłupa muszą stale dostosowywać się do nowej pozycji, starając się utrzymać nasze ciało w pionie. Tocze
więcej
 

Trening video#3: uzależniające ćwiczenia z gumami fitness, po których widać efekty!

Efekty widać, gdy ćwiczymy regularnie. Nie trzeba wcale ćwiczyć dużo. Przedstawiamy kolejny trening video, tym razem z ekspanderami, gumami i taśmami fitness! To są ćwiczenia, które wykonać może w domu każdy!
więcej
 

Unoszenia bioder w leżeniu

Wykonywanie ćwiczeń na piłce fitness, w przeciwieństwie do tych wykonywanych na ławeczce treningowej, wymaga intensywnej pracy mięśni tułowia, które podczas leżenia na ławeczce są niemal zupełnie nieaktywne. Jest tak dlatego, ponieważ piłka
więcej
 

Unoszenie nogi w podporze na piłce

Wznosy nóg na piłce fitness to kolejne z ćwiczeń, które ma na celu umocnienie dolnych części kręgosłupa, jak również pośladków. Największym mięśniem dolnej połowy ciała jest mięsień pośladkowy wielki. Odpowiada on np. za prostowanie n
więcej
 

Unoszenie nogi w podporze z bokiem na piłce

W tym ćwiczeniu piłka stanowi niestabilne podparcie dla tułowia i po to, by utrzymać się na niej w wymaganej pozycji musisz mocno napiąć mięśnie stabilizujące tułów. Pracują tu nie tylko twoje pośladki i mięśnie unoszące nogę. Noga na kt
więcej
 

Wahadło z piłką

Ćwiczenie to, średniej trudności, wzmacnia nasze mięśnie brzucha oraz rdzeń.
więcej