loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  70 / 72

Wałek na piłce fitness

Wałek – ‘wywałkowywanie’ piłki przed siebie jest podobnym do ułożenia w pozycji deski w jodze, gdzie izometrycznie angażujemy nasze dolne mięśnie brzucha jak i mięśnie stabilizujące rdzenia, w celu stabilizacji i kontroli okolic bioder/mi
więcej
 

Wyciskanie w leżeniu na piłce

Ćwiczenie to wzmacnia mięśnie piersiowe, tricepsy i przednie części mięśni naramiennych.
więcej
 

Wyciskanie w siedzeniu na piłce

Wykorzystując piłkę fitness w czasie ćwiczeń pobudzisz do wysiłku wiele partii mięśni. Siedząc na piłce odciążamy stawy kolanowe i skokowe oraz krążki międzykręgowe. Możemy przy tym wykorzystywać dodatkowe przybory takie jak ciężarki c
więcej
 

Wymachy rąk - ćwiczenie na triceps z użyciem piłki fitness

Ćwiczenie to na pozór łatwe, wspaniale wzmacnia nasze mięśnie trójgłowe ramienia. Wydawać by się mogło, że poprzez lekkość piłki nie odczujemy pracy mięśni – otóż przekonajcie się sami!
więcej
 

Wypad w przód do klęku na jednym kolanie

W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, mięśniami ud oraz wzmacniamy ramiona. Dzięki skrętowi tułowia napinamy mięsień skośny brzucha i wzmacniamy rdzeń. Proste do wykonania możemy włączyć do naszej codziennej rutyny. Potrzebować
więcej
 

Wzmacniamy mięśnie wewnętrzne ud. Ćwiczenie z piłką fitness

W tym ćwiczeniu piłka stanowi niestabilne podparcie nogi i po to, by utrzymać ją w wymaganej pozycji musisz mocno napiąć mięsień wewnętrzny uda oraz pośladków. Wiele z ćwiczeń na tę partię mięśni wykonywanych jest przy użyciu maszyn w kl
więcej
 

Wzmacniamy skośne mięśnie brzucha. Ćwiczenie z piłką fitness

Wspaniałe ćwiczenie wzmacniające skośne mięsnie brzucha o których często zapominamy włączając do naszej rutyny jedynie brzuszki podstawowe na mięsień prosty brzucha
więcej
 

Wzmacnianie łydek z użyciem piłki

Wykonywanie ćwiczeń w siłowni ukierunkowanych na wzmocnienie łydek przeważnie wymaga wykorzystania maszyn i dużej ilości obciążeń. W tym ćwiczeniu tworzysz opór dzięki naciskaniu na piłkę opartą o ścianę, jednocześnie unosząc się na p
więcej
 

Wznosy grzbietu - ćwiczenie z piłką

W tym ćwiczeniu piłka stanowi niestabilną podporę, wymuszając intensywną pracę mięśni tułowia. Pozwala nam uzyskać lepszy balans i koordynację ciała.
więcej
 

Wznosy nóg - wzmacnianie pośladków - ćwiczenie z piłką

Wznosy nóg na piłce fitness to kolejne z ćwiczeń, które ma na celu umocnienie dolnych części kręgosłupa jak również pośladków. Ćwiczenie to napina i rozciąga mięśnie odcinka lędźwiowego kręgosłupa, używając jako przeciwwagę unoszon
więcej