loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  39 / 39

Uttanasana - jest to pozycja w której intensywnie rozciągane są nogi oraz plecy

Jest łatwa do wykonania, ćwiczymy na macie lub na podłodze. Asana poza działaniem wydłużającym mięśnie uśmierza bóle brzucha, wspomaga trawienie oraz bóle brzucha podczas miesiączki. Poleca się wykonywanie jej dla wyciszenia i uspokojenia u
więcej
 

Utthita-Parśvakonasana - pozycja trójkąta z rozciągniętym bokiem

Asana ta zaliczana jest do średniego stopnia trudności. Ćwiczymy ją na macie, pomoc jakiej możemy użyć to kostka drewniana do oparcia dłoni. Znakomicie wpływa na odchudzenie okolicy talii i bioder, wzmacnia i rozciągana nogi, stymuluje kolana i
więcej
 

Utthita-Trikonasana – jest to pozycja rozciągniętego trójkąta

Rozciągamy w niej całe nogi oraz boki tułowia. Prawidłowo wykonana pozwala zmniejszyć sztywność bioder, uśmierzyć ból pleców i szyi. Jest łatwa do wykonania, ćwiczymy z użyciem maty
więcej
 

Virabadhrasana III

Virabadhrasana III – jest to najtrudniejsza asana z serii pozycji wojownika Virabadhra. Wykonanie tego ćwiczenia wymaga koncentracji umysłu i wzmocnionych już mięśni pleców. Wykonujemy ją na macie, ewentualnie można użyć krzesła do podparcia
więcej
 

Virabhadrasana I

Virabhadrasana I – asana ta oznacza imię wojownika Virabhadry i rozpoczyna serię pozycji wojownika. Ćwiczmy ją z wykorzystaniem maty. Wykonując tą asanę wzmacniamy mięsnie nóg, rozciągamy kręgosłup uelastyczniamy szyję. Dodatkowo regularne
więcej
 

Virabhadrasana II – jest to pozycja wojownika II

Wpływa przed wszystkim na wzmocnienie mięśni nóg ale też rąk i barków. Poprawna praca stóp w tej pozycji ustawia kręgosłup we właściwym ułożeniu, co sprawia że brzuch nie wypina się do przodu a ciało odzyskuje symetrię. Dodatkowo poza wz
więcej
 

Virasana

Virasana - w sanskrycie Vira znaczy dzielny, bohater. Pozycja ta przypomina siedzącego wojownika. Ćwiczymy ją na macie, ewentualnie używając podpórki pod pośladki. Oddziaływanie tej asany na ciało to przede wszystkim rozciąganie szczytów ud,
więcej
 

Vriksasana – oznacza pozycję drzewa

W tej asanie stoimy prosto i pewnie, uczymy się koncentracji oraz stabilności fizycznej jak i psychicznej. Prawidłowe wykonanie tej pozycji pomaga uspokoić umysł. Wpływa na rozwiniecie mięśni nóg, bioder i pośladków. Pomaga uelastycznić barki
więcej
 

Wałek na piłce fitness

Wałek – ‘wywałkowywanie’ piłki przed siebie jest podobnym do ułożenia w pozycji deski w jodze, gdzie izometrycznie angażujemy nasze dolne mięśnie brzucha jak i mięśnie stabilizujące rdzenia, w celu stabilizacji i kontroli okolic bioder/mi
więcej