loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  210 / 241

Wyciskanie „francuskie” sztangą w pozycji siedzącej

To dobre ćwiczenie dla tych, którzy preferują ćwiczenia, w których mają kontrolę nad jego każdym aspektem. Można zacząć od niewielkich ciężarów, a skończyć na naprawdę sporych. Pozwala ono na maksymalny wysiłek podczas jego wykonywania,
więcej
 

Wyciskanie hantli na ławce poziomej

Jest to ćwiczenie jedno z podstawowych ćwiczeń rozwijających mięśnie klatki piersiowej przy wykorzystaniu hantli zamiast sztangi. Poza budowaniem naszej klaty dba również o prawidłowe funkcjonowanie mięsni barków oraz ramion. Zanim przystąpisz
więcej
 

Wyciskanie hantli na ławce skośnej głową w dół

Jest to jedno z podstawowych ćwiczeń rozwijających dolne partie mięśni klatki piersiowej przy wykorzystaniu hantli zamiast sztangi. Poza budowaniem naszej klaty dba również o prawidłowe funkcjonowanie mięsni barków oraz ramion. Zanim przystąpis
więcej
 

Wyciskanie hantli na ławce skośnej głową w górę

Jest to jedno z podstawowych ćwiczeń rozwijających górne partie mięśni klatki piersiowej przy wykorzystaniu hantli zamiast sztangi. Poza budowaniem naszej klaty dba również o prawidłowe funkcjonowanie mięsni barków oraz ramion. Zanim przystąpi
więcej
 

Wyciskanie hantli w pionie

Ćwiczenia z hantlami daje więcej rezultatów niż ćwiczenia na maszynach. Użycie ciężarków podczas tego ćwiczenia na stojąco lub siedząco będzie wymagało od Twojego ciała siły w nogach i rdzeniu. Wyciskanie sztangielek na stojąco izoluje mi
więcej
 

Wyciskanie hantli w pionie jedną ręką

Jest to alternatywne ćwiczenie do „wyciskania sztangielek w pionie”, które izoluje jedną stronę ciała. Pracuje nad mięśniami naramiennymi, czworobocznymi pleców oraz triceps. Dodatkowo, jeżeli czujesz, że jedna ze stron twojego ciała jest s
więcej
 

Wyciskanie linek w poziomie na siedząco

Jest to kolejna wariacja wyciskania linek . Poza budowaniem naszej klaty dba również o prawidłowe funkcjonowanie mięsni barków oraz ramion. Do wykonania tego ćwiczenia potrzebny będzie atlas z dwoma wyciągami. Zanim przystąpisz do ćwiczenia por
więcej
 

Wyciskanie linek wyciągu dolnego na ławce poziomej

Jest to kolejna wariacja wyciskania sztangi na leżąco . Poza budowaniem naszej klaty dba również o prawidłowe funkcjonowanie mięsni barków oraz ramion. Do wykonania tego ćwiczenia potrzebny będzie atlas z poziomą ławeczką oraz dwoma dolnymi wy
więcej
 

Wyciskanie linki wyciągu dolnego na ławce skośnej głową w górę

Można rozbudować klatkę piersiową wykonując ćwiczenia wyłącznie z użyciem sztangi i ławki poziomej, jednak ćwiczenia na ławce skośnej angażują również środkową i dolną partię mięśni piersiowych większych. Ponadto – podnoszenie ł
więcej
 

Wyciskanie linki wyciągu w pionie

Wariacja „wyciskania pionowego” przy pomocy linek wyciągu jest idealnym ćwiczeniem dla tych, którzy posiadają atlas do ćwiczeń w siłowni domowej, lub po prostu preferują ćwiczenia przy pomocy linek w profesjonalnej siłowni. Tak czy inaczej,
więcej