loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  60 / 241

Podciąganie hantli wzdłuż tułowia-zduplikowane

Podciąganie hantli wzdłuż tułowia jest dobrze znanym ćwiczeniem, powinno jednak być wykonywane dopiero po opanowaniu poprawnej techniki ze sztangą. Dodatkowo należy zwrócić uwagę, że większość ludzi podczas podnoszenia sztangi wznosi łokci
więcej
 

Podciąganie linki wyciągu dolnego bokiem w górę

Następne ćwiczenie dla miłośników wyciągu dolnego. Ćwiczenie wzmocni mięśnie naramienne i zwiększy Twoją zdolność we wszystkich sportach, które wykorzystują tempo i gibkość ręki. Dodatkowo, rozszerzysz ramiona i pewno zmienisz rozmiar ko
więcej
 

Podciąganie linki wyciągu dolnego do brody na siedząco lub stojąco

Jest wiele opcji dla pobudzania przednich i bocznych mięśni naramiennych. Jest wiele ludzi, którzy nie mogą odpowiednio wyćwiczyć tylniej partii mięśni naramiennych w tym samym tempie, co przednich i bocznych. Jest to spowodowane w głównej mierz
więcej
 

Podciąganie linki wyciągu dolnego wzdłuż tułowia

Jest to dobre ćwiczenie miłośników ćwiczeń z użyciem linek z obciążeniem lub dla właścicieli atlasów do ćwiczeń. Ćwiczenie to jest alternatywa dla ćwiczeń z hantlami lub sztangą. Pamiętaj jednak, że tak samo jak w przypadku ćwiczeń z
więcej
 

Podciąganie na drążku - klasyczne (z podchwytem)

Tak jak w przypadku pompek, podciąganie na drążku jest dla ludzi, którzy chcą zmienić swoją rutynę na siłowni, nie chcą wykonywać za dużej ilości ćwiczeń lub po prostu wolą pracować bez dodatkowych obciążeń. Podciąganie klasyczne to
więcej
 

Podciąganie na drążku - z szerokim uchwytem (nachwyt)

Podciąganie z szerokim uchwytem to świetne ćwiczenie na środkową część pleców, bicepsów oraz przedramion. Aby wykonać poprawne podciągnięcie, będziesz musiał użyć krzesła, aby dosięgnąć do drążka. Jeżeli używasz drążka drzwioweg
więcej
 

Podciąganie na drążku naprzemiennie z pocałunkiem

Podciągnięcia z "pocałunkiem" dłoni, procentują wzmożoną pracą mięśni pleców. Pokaż trochę miłości...
więcej
 

Podciąganie na drążku z uchwytem neutralnym

To podstawowe ćwiczenie z serii podciągnięć na drążku. Są to ćwiczenie rozwijające mięśnie pleców oraz ramion.
więcej
 

Podciąganie sztangi w opadzie

Jeżeli chcesz zwiększyć swoją siłę w mięśniach górnych i dolnych pleców i jednocześnie zbudować mocne mięśnie nóg, to jest to idealnie ćwiczenie dla Ciebie.
więcej
 

Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia

Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia jest dobrze znanym ćwiczeniem, niestety w wielu przypadkach jest źle wykonywane. Większość ludzi podczas podnoszenia sztangi wznosi łokcie ponad linię barków. Podczas takiego wykonania stawy ramion są naraż
więcej