loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  70 / 241

Podciąganie w podchwycie

Przy tym ćwiczeniu angażujemy wiele partii mięśni – zwłaszcza plecy i ramiona. Dlatego jest ono bardzo popularne. Znakomicie sprawdza się przy rozbudowie pleców i ramion, a jego dodatkową zaletą jest to, że może być ono wykonywane zarówno n
więcej
 

Podciąganie wyciągu dolnego przed sobą

Bardzo znane ćwiczenie wśród wszystkich domatorów oraz profesjonalnych kulturystów, szczególnie dla wielbicieli ćwiczeń przy pomocy linek z obciążeniem. Jest to także rewelacyjna alternatywa ćwiczeń z hantlami lub sztangą dla właścicieli a
więcej
 

Pompki na ławce tyłem

Ćwiczenie to jest dobre dla początkujących – decydując się na konkretne ustawienie nóg kontrolujemy trudność tego ćwiczenia. I tak – na zgiętych nogach będzie nam najłatwiej, na wyprostowanych trochę trudniej, dla zwiększenia trudności
więcej
 

Pompki na ławce tyłem na prostych nogach

Ta wersja ćwiczenia jest trudniejsza do wykonania od pompek na ławce z ugiętymi nogami. Ćwiczymy te same partie mięśni z tą różnicą, że zyskujemy efektywność kosztem łatwości wykonania tego ćwiczenia.
więcej
 

Pompki na ławce tyłem z dodatkowym obciążeniem

Kolejne ćwiczenie, które pomoże rozwinąć mięsień trójgłowy wymaga użycia dwóch ławek oraz obciążenia. Zanim jednak zdecydujemy się na ćwiczenie z obciążeniem – najlepiej poćwiczyć bez. Dzięki temu można łatwiej nauczyć się prawi
więcej
 

Pompki na ławce tyłem z ugiętymi nogami

Jest to bardzo dobre ćwiczenie dla początkujących. Wykonując to ćwiczenie z ugiętymi kolanami będzie można dość łatwo je wykonać, przy jednoczesnej relatywnie dużej grupie mięśni asystujących przy wykonywaniu tego ćwiczenia.
więcej
 

Pompki na poręczach

Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy, że podciągając się można ćwiczyć albo klatkę piersiową, albo mięsień trójgłowy (triceps). To ćwiczenie kładzie nacisk na tzw. tricepsy.
więcej
 

Pompki na poręczach bez asysty

Główne cele tego ćwiczenia to izolowanie mięśni klatki i tricepsu, oraz budowanie i zwiększanie siły. Ćwiczenie jest przeznaczone dla zaawansowanych ćwiczących. Ćwiczenie powinno być wykonywane na specjalnym stojaku w siłowni zwanej po prost
więcej
 

Pompki na poręczach z asystą

Główne cele tego ćwiczenia to izolowanie mięśni klatki i tricepsu, oraz ich budowanie i zwiększanie siły. Ćwiczenie także specjalnie dla tych, którzy nie są w stanie wykonać wymarzonej ilości tego rodzaju ćwiczenia bez asysty. Wariacja teg
więcej
 

Pompki na poręczach z dodatkowym obciążeniem

Wykonywanie tego ćwiczenia z obciążeniem pozwala na wyćwiczenie większej grupy mięśni, ponieważ wykonując same pompki na poręczach zmuszamy do pracy głównie mięśnie trójgłowe, tutaj asystuje nam więcej partii mięśniowych.
więcej